Jump to content
Gajowy

Pojazd 3d: Ferrari F40

Recommended Posts

Fajny model rendery ok troche mozna podbic na jakosci, ale swiatla w studio raczej bym pozmienial.Maska troche za bardzo oswietlona ,bardziej bym wydobyl kontur auta,moze jakims miekkim backlightem.W compacie mozesz sobiwe wyczyscic materialy ktore juz uzyles i pracowac and nowymi , nie ograniczaja Cie 24 sloty.Takze w postrodukcji jescze mozna troche popracowac.Troche podkrecilem jedno ujecie

AiCC5Mh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No no, o wiele lepiej wygląda :) Nie wiedziałem że aż tyle można suwakami zmienić :)

 

Z materiałami sobie poradziłem, w trybie slate robie soibe nowe okienka i jest porządek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest lepiej, znacznie lepiej :)

 

Posiedziałem i poskładałem. Nowe studio, wreszcie jakoś to zaczyna wyglądać :) Pobawie się z tym jeszcze, poustawiam lepiej oświetlenie, i powalcze z refleksami na przednich kierunkach :) No i warto by też żeby miał jakiś kierunkowskaz na boku :)

 

Co się zmieniło:

 

- model i materiał tarczy hamulcowej

- materiał zacisku

- lekko przyciemnione szyby

 

Wszystkie mapki mi się poodwracały przez symetrie :)

 

Mam jeszcze pytanie, na spojlerze muszę dać bumpa z napisem F40 i nie wiem za bardzo jak sobie z tym poradzić. Na karoserii jest materiał vraycarpaint no i tam nie ma miejsca na takiego bumpa. Da się jakoś ten materiał edytować by dodać taką mapkę? Może jakaś inny sposób? :)

 

Tradycyjnie, wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)

 

EcISYO7.jpg

 

64JTOHl.jpg

 

38yiCZz.jpg

 

bpCLksZ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzyj v ray bump material i do niego wepnij bump ai vray car paint. Ewentualnie uzj displacentA. Ladnie wyglada. Wyrenderuj bez tla zlap cien za pomoca wrapera lub vray properties. Cien przechowywany jest wtedy w alphie i mizesz dodac tlo w poscie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo o niebo lepiej. Popraw refleksy tak aby nie konczyly sie w polowie maski bo brzydko to wyglada. Pamietaj tez ze pod kazde ujecie ustawiaj troche inaczej studio i oswietlenie. Nie da sie zrobic uniwersalnego. Dopracuj to co jest, potem postpro. I bedzie super pracka, trzymam kciuki :)

 

ps. ja bym wymodelowal ten napis na spojlerze, bedzie dyzo lepiej wygladac niz bump ktorymoze popsuc odbior calego modelu

Edited by maciek.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć!

 

Wszystkie materiały zrobione. Długo mi zeszło nad tym by światła, szczególnie te z tyłu, wyglądały jako tako :) W końcu po przetestowaniu kilkudziesieciu pomysłów ten wygląda najlepiej i jest też chyba fizycznie poprawny ;) Kwestia raczej oświetlenia żeby ładnie się zaświeciły :)

 

Co do wnętrza to była improwizacja z oświetleniem, sami zobaczcie czy dobra :)

 

Jak myślicie poprawiać coś jeszcze? Czy poustawiać oświetlenie. kamerki i przerzucić do 2d? :)

 

jXfG3WG.jpg

 

0oEJHm7.jpg

 

oA5cauA.jpg

 

LTND3oh.jpg

 

fZrpVim.jpg

 

rufxyrT.jpg

 

tqKAyFi.jpg

 

 

 

----------------------------------

 

Ukończona praca: http://max3d.pl/forum/threads/98448-Pojazd-3D-Ferrari-F40

Edited by Gajowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy