Jump to content

Corona opóźnienia ale za to jaki upgarde prędkości!!


Recommended Posts

We still aim to release Corona Renderer 1.0 for 3dsmax as soon as possible – so keep your fingers crossed for the beginning of January 2015.

 

Jak dla mnie to marketingowy bełkot, ale dzieci niech się podniecają.

Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile czasu minie zanim wprowadzona zostanie akceleracja GPU. Czemu nie wykorzystać potencjału GPU do liczenia Motion blur-a bądź do Instancing-u. Mogłoby to odciążyć CPU i zwiększyć wydajność całego renderera. ( Indigo wykorzystuje te rozwiązanie i... odczuwalnie widać różnice w czasach renderu... jedyny minus jest taki że nie działa BPT tylko zwykły PT ) Zobaczymy czy Arnold nie wykorzysta tego... tylko że z nim należy trochę inaczej myśleć.

Link to post
Share on other sites
Ciekawe ile czasu minie zanim wprowadzona zostanie akceleracja GPU. Czemu nie wykorzystać potencjału GPU do liczenia Motion blur-a bądź do Instancing-u. Mogłoby to odciążyć CPU i zwiększyć wydajność całego renderera. ( Indigo wykorzystuje te rozwiązanie i... odczuwalnie widać różnice w czasach renderu... jedyny minus jest taki że nie działa BPT tylko zwykły PT ) Zobaczymy czy Arnold nie wykorzysta tego... tylko że z nim należy trochę inaczej myśleć.

Zauważ z jakiego poziomu zaczyna kazdy z tych rendererów. Myk polega na tym ze Corona jest szybka i na samym cpu. Testowałem swego czasu właściwie wszystkie progresywne renderery, i Octane, Cycles i Corona jadą konkurencje w pupe. Przy czym dwa pierwsze miały ograniczenia wynikające z gpu, a Corona nie. Nawet n etapie bety 7.1 jest to bardzo dobry produkt do interior wizu.

 

Zadne z przyspieszen nie dotyczy renderowania :D

Dotyczy. To o hdcache. I w sumie w wszystkie o displacemencie. Mi to akurrat mocno się przyda, więc się ciesze.

Link to post
Share on other sites

Programowanie pod CPU i GPU to 2 osobne światy. Renderer na oba na raz to zlepek bottlenecków który jest bardzo trudno rozwiązać. Robienie wsparcia na GPU mogłoby im zwyczajnie zaszkodzić. Niech najpierw dopracują to na procki i zarobią kasę na poźniejsze działania.

Link to post
Share on other sites

deshu: Wiem, ale marnuje się potencjał czegoś co się ma i się nie wykorzystuje... To że jest fajnie nie oznacza że nie może być lepiej :)

 

"Testowałem swego czasu właściwie wszystkie progresywne renderery, i Octane, Cycles i Corona jadą konkurencje w pupe" W sensie szybkości ? Pytanie na ile ta szybkość wynika z realnych możliwości a na ile jest coś "poucinane" no bo ta prędkość się nie bierze z niczego...

Irray wykorzystuje CPU+GPU i jest mega szybki, ale mało osób go używa... tak jakby nie wiedzieli o jego istnieniu.

 

Monio: Ale innym jakoś się udało i to działa... Po drugie ja mówię o akceleracji dla "zadań" które lepiej/szybciej zostaną wykonane na GPU a nie o przeniesieniu wszystkiego na GPU (no chyba że odpisałeś na post nad moim to zwracam honor, bez urazy :) ) a tak BTW to ja tak ogólnie o tym mówię. Mnie się nigdzie nie pali z tym, jestem ciekaw kiedy to zaimplementują...

Edited by Sroka8888
Link to post
Share on other sites

prędkość jest z poniekąd że jest to nowy silnik i jest pisany z najnowszymi algorytmami i tak dalej, dużo trudnie jest wprowadzić nowe algorytmy do silnika który jest na rynku x lat.. niż do silnika pisanego od zera..

 

pozatym

 

Irray wykorzystuje CPU+GPU i jest mega szybki, ale mało osób go używa... tak jakby nie wiedzieli o jego istnieniu.

 

Sama nvidia ma już gdzieś ten silnik na wszystkich konferencjach gdzie jest jakaś wzmianka o akceleracji renderingu przez GPU pokazują Octane xD

Link to post
Share on other sites

Może tak, może nie :) Ja tak to bardzo fajnie, w końcu coś nowego :) masz jakieś dokumentacje które pokazują to o czy mówiłeś czy piszesz z doświadczenia czy może z domysłów?

Gdzieś to za dużo powiedziane... Coś musi być na rzeczy że się nim tak nie chwalą, chociaż ma własną stronę, licencjonowanie itp... Irray rozwija się swoim tempem ( wolnym :D nie ma co ukrywać ), ale naprawę miał kopa i był mega poprawny coś jak Indigo gdzie jedynym wyborem ust rendera jest metoda i nie ma żadnego cięcia po kosztach... Jak ja to mówię taki "czysty render" do granic możliwości. Z tym że on był mega szybki... robiłem nawet porównanie z Octane na tej samej scenie z tym samym oświetleniem itp... I był nawet szybszy i to co najciekawsze to korzystał nie z RAMu z karty graficznej tylko z "normalnego" RAMu...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy