Jump to content
Sign in to follow this  
rino

The Race

Recommended Posts

Możesz trochę powyginać i powgniatać barierkę co by świadczyło że to taka w sumie niebezpieczna droga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodane światła, pokrzywiona barierka i kilka innych zmian, głównie w shaderach. Plus czysty render:

 

nofg2d919ays.jpg

 

la4cr0c4dvhq.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idzie w fajna strone:)

 

Czysto kompozycyjnie odwrocilbym kolejnosc: zolty blizej, czerwony dalej. Dzieki temu nie zaslania jeden drugiego i chociaz w jednym widzisz bok (dopiero za piatym razem zauwazylem, ze zolty driftuje, bo czerwony to zaslania)

 

Kamere obnizylbym jeszcze troche pewnie i zblizyl sie do zoltego. Jezeli chcialbym widziec droge za nimi to pewnie zrobilbym slope`a w dol zakreconego;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamery już raczej nie będę zmieniał, próbowałem już kilka ustawień i szczerze mówiąc to ustawienie mi się najbardziej podoba :)

Ze zmianą kolejności też będzie ciężko, bardziej ze względu na to że dodge jest trochę bardziej dopicowany pod względem szczegółów i jest nieco bardziej reprezentatywny jak na pierwszy plan. Ale spróbuję zmienić ich ustawienie, dodge bardziej bokiem itp. coś w deseń jak mówisz i wrzucę testy. Dzięki za opinię.

By the way, dodge też lekko driftuje chociaż wiem że tego nie widać, ale jak się przyjrzeć to widać że ma skręcone koło po stronie kierowcy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka testów z różnymi ustawieniami aut. Pierwszy to ten sam co już był umieszczany, wrzucam żeby lepiej się porównywało. Z ostatnim dzieje się coś dziwnego, auta wyglądają jakby były spłaszczone (prawdopodobnie przez odsunięcie kamery i zmianę obiektywu) ale wrzucam mimo wszystko.

 

8mysw7rv81vn.jpg

 

e0n2exky8mlc.jpg

 

0pzcn7nsgmzg.jpg

 

z2nrku8cc14p.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za opinię, osobiście mam zamiar trzasnąć jeszcze jeden shot, coś pomiędzy jedynką a dwójką i zobaczyć jak wyjdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni still bardzo zacny (-:

 

 

Czym to rendzisz?

 

 

Pozdrawiam.

Edited by xypnise

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostatni still bardzo zacny (-:

 

Czym to rendzisz?

 

Pozdrawiam.

 

Dzięki :) robione w maxie, renderowane na vrayu.

 

W tle, za barierką jest nienaturalnych rozmiarów ozdobne ogrodzenie.

 

Tło i tak idzie do zmiany bo te mi średnio pasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super :) tylko nie zapomnij o kierowcach bo bedzie lipa :) i dodalbym na mustangu na boku ocierke, tak jak by sie zetkneli przy wyprzedzaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szykuje się mocna stillka :) obserwowałem temat od początku i nie myślałem że w tak dobrą stronę pójdzie. Czekam na finalny obrazek!

ps. Jak zrobiłeś ten teren przy drodze? Na displacement?

Share this post


Link to post
Share on other sites
super :) tylko nie zapomnij o kierowcach bo bedzie lipa :) i dodalbym na mustangu na boku ocierke, tak jak by sie zetkneli przy wyprzedzaniu.

 

Hehe, no bez kierowców to by była kicha do kwadratu :) ocierki pododaje, trochę kurzu również, oczywiście żeby zbytnio nie przebajerować.

 

Szykuje się mocna stillka :) obserwowałem temat od początku i nie myślałem że w tak dobrą stronę pójdzie. Czekam na finalny obrazek!

ps. Jak zrobiłeś ten teren przy drodze? Na displacement?

 

Fajnie że zaczyna się podobać :) Tak jak mówisz, teren przy drodze to vray displacement mod - bez żadnych bajerów, zwykła tekstura skały w diffuse i jej wersja czarno biała do dispacementa. Nałożone na nieco powykrzywianą noisem, nieco ręcznie płaszczyznę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już prawie koniec. Mam zamiar jeszcze nad tłem popracować, bo z tym ciągle jest coś nie tak.

 

wc39ylgdj6k0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super wygląda. Tło po prostu jest za ostre. Przydałaby się także perspektywa powietrzna.

 

Przykład z googla:

4639632974_2cfa6fed7e_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elegancko!

Mógłbyś się jeszcze pokusić o jakis malunek na masce tego czerwonego autka. Dodało by to charakteru....aż się prosi, taka duża powierzchnia

 

EDIT: w sumie to najbardziej pasuje tam coś w stylu emblematu Punishera :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo zacnie

 

trochę nie pasuje mi to błoto i iskry

 

błoto bo droga wygląda raczej na nieobłoconą, iskry bo trochę kiczowato wyglądają. jak w szybcy i wściekli :D

 

a ja tu widzę doświadczonych kierowców z mistrzowskimi umiejętnościami

 

wydaje mi się, że mustang jest za bardzo obrócony. fizyka by sugerowała, że przy takim przekręceniu powinien być bliżej barierki

 

tło może trochę za mało ostre i nie wiem czy refleksy na autach nie są zbyt niebieskie

 

jednakże co by nie było to bardzo mi się podoba, dlatego wyszukuje się tylu szczegółów i czepiam się tak mocno:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadzam sie z DrRambo bloto musi zniknac, auta ciut za niebieski zobacz na nie i na niebo. i miasto w oddali moze ciut mniejsze wtedy bedzie bardziej ostre, albo inne tlo znajdz, bo mam nadzieje ze to nie jest finalna wielkosc :) i jak dla mnie troche za duzo tego dymu za autami, albo za gesty. no i ten malunek na masce to nie glupi pomysl, z mapowaniem nie powinienes miec zadnego problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super wygląda. Tło po prostu jest za ostre. Przydałaby się także perspektywa powietrzna.

 

Dzięki za uwagę, wrzuciłem zupełnie inne tło, w sumie teraz jest duuużo lepiej, przynajmniej tło tak bardzo nie odwraca uwagi od tego co się dzieje.

 

Elegancko!

Mógłbyś się jeszcze pokusić o jakis malunek na masce tego czerwonego autka. Dodało by to charakteru....aż się prosi, taka duża powierzchnia

 

EDIT: w sumie to najbardziej pasuje tam coś w stylu emblematu Punishera :D

 

Testowałem różnego rodzaju emblematy i ich główną wadą było to, że jak patrzyło się na obrazek to najbardziej przyciągały uwagę (widać maska faktycznie za dużo miejsca zajmuje :) Więc wybrałem takie które najbardziej się wpasowywały i nie odstawały tak mocno - przynajmniej maska nie zieje pustką :)

 

bardzo zacnie

 

trochę nie pasuje mi to błoto i iskry

 

błoto bo droga wygląda raczej na nieobłoconą, iskry bo trochę kiczowato wyglądają. jak w szybcy i wściekli :D

 

a ja tu widzę doświadczonych kierowców z mistrzowskimi umiejętnościami

 

wydaje mi się, że mustang jest za bardzo obrócony. fizyka by sugerowała, że przy takim przekręceniu powinien być bliżej barierki

 

tło może trochę za mało ostre i nie wiem czy refleksy na autach nie są zbyt niebieskie

 

jednakże co by nie było to bardzo mi się podoba, dlatego wyszukuje się tylu szczegółów i czepiam się tak mocno:D

 

Tak długo jak czepianie jest uzasadnione to jest mile widziane :)

W sumie to trochę taki zamiar miałem żeby nieco tacy szybcy i wściekli wyszli, taki lekko przerysowany obrazek z dymem, kurzem i iskrami. Więc iskry zostają bo w jakiś dziwny pokręcony sposób mi się podobają, błoto jednak żeby nie przynosiło skojarzeń z błotnistą drogą nieco zdesaturowałem i zrobiłem mniej widoczne.

Co do pozycji mustanga - ogólnie można mówić że się odbijają od siebie, że już wychodzą z tego driftu itp. ale w sumie sprowadzam to do tego że taka pozycja mi najbardziej pasuje, robiłem trochę testów ustawień samochodów względem siebie i te mi jakoś najbardziej odpowiada.

A refleksy na autach faktycznie zbyt niebieskie - nieco zdjąłem.

 

zgadzam sie z DrRambo bloto musi zniknac, auta ciut za niebieski zobacz na nie i na niebo. i miasto w oddali moze ciut mniejsze wtedy bedzie bardziej ostre, albo inne tlo znajdz, bo mam nadzieje ze to nie jest finalna wielkosc :) i jak dla mnie troche za duzo tego dymu za autami, albo za gesty. no i ten malunek na masce to nie glupi pomysl, z mapowaniem nie powinienes miec zadnego problemu

 

Hehe, akurat dym to jeden z elementów które mi się najbardziej podobają :) Wiem że asfalotwa droga, ale jakoś dodaje uroku.

 

Dodatkowo jeszcze w jednej z wersji lekko zmieniłem grading, sam nie wiem która wersja kolorsytyczna lepsza.

 

yai9ql25qns9.jpg

 

tlt8ptey58mf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt duzo naszych uwag to kwestia gustu i wizji artystycznej, wiec traktuj je luzno. Ale bloto teraz przerodzilo sie w kurz i super. Dla mnie obrazek numer jeden super, troche cieplejszy przez co jest wiecej kolorow i taki rzywszy sie wydaje. Ja juz nie mam uwag, bardzo ladnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersja z miastem jak dla mnie wygląda ciekawiej, dodaje całej scenie uroku. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem było by połączyć te dwa tła aby nadać miastu głębi ( jak wspomniał Sebazx6r, brakowało perspektywy powietrznej) ponieważ pierwotnie wygląda zbyt płasko. Tak to widzimy dwa auta gdzieś na jakiejś drodze w jakiś górach. Poza tym obrazek KOSA

ps. Malowanie na pierwszym obrazu jest dużo lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy