Jump to content

Problem - z trisów do polygonów.


pirx
 Share

Recommended Posts

Mam takie pytanie, otóż dokopałem się do kilku moich starych modeli, porozpoczynane Forkery i inne około samolotowe rzeczy. Niestety pliki stare, za czasów kiedy każdy polygon to był sukces na miarę tysiąclecia i musiałem kiedyś, nie pytajcie dlaczego (sam nie wiem po prostu) przekonwertować to na Editable Patch chyba, tak zakładam. Chciałbym się nimi pobawić i zaświtała mi w głowie taka myśl - istnieje może jakiś plugin, albo magiczny sposób aby usunąć te przekątne z modeli, które dzielą n-gony i tworzą trisy? Nie mówcie, że lepiej wymodelować od zera, nie trzeba mi tego mówić. Pytam z czystej ciekawości, może przypadkiem czegoś się dowiem. :)

 

Z Mocą!

Pirx

 

 

//edit:

oczywiście soft Max.

58439429538982281092.png

Edited by pirx
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy