maciek3d 76 Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 (edited) Witam! Postanowilem pozbierac troche swoich wypocin i wrzucic na forum:) Prace robione glownie w vue 6 do vue 2014 ,the plant factory , wm, ps, magic bullets looks, niektore model robione w modo 701. praca 2009r. [ATTACH=CONFIG]97516[/ATTACH] praca 2010 r. 3d enviroment competetion finalist 2010r. [ATTACH=CONFIG]97522[/ATTACH] tutaj praca 2011r. niestety do finalu 3d enviroment competetion 2011 sie nie dostalem:( [ATTACH=CONFIG]97523[/ATTACH] tutaj z roku 2011 [ATTACH=CONFIG]97524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97525[/ATTACH] Edited December 6, 2014 by maciek3d Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 6, 2014 Author Share Posted December 6, 2014 rok 2013 [ATTACH=CONFIG]97526[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97527[/ATTACH] tutaj ostatnia praca na 3d enviroment competetion 2014r. trzecie miejsce:) [ATTACH=CONFIG]97528[/ATTACH] Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 (edited) Świetne, mega w kosmos :) Ostatnie The Best ! Już wiem czyja praca jest tłem pod plant factory :) Jak świeciłeś ? Global radiance? Jak dużo było podmalówek ? Ten wodospadzik to ps czy w VUE ? MEGA !!! Edited December 7, 2014 by Sroka8888 Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Sroka8888 - dzieki, wszystkie prace oswietlane GR , post processing to color correction, levels, exposure ,difuse w ps i looks, wszystkie roslinki, skaly, pnacza sa to modele, czesciowo gotowe z vue, czesciowo plant factory, a czesc robilem w modo 701 i 3d-coat. Wodospad to alpha plane renderowane w vue. Link to post Share on other sites
vizpeople 66 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Bardzo fajne prace. Widać inspirację rodzimymi krajobrazami. Bardzo mi się podoba. Oczywiście jeszcze sporo możliwości do popisania się ale to co pokazałeś to fajna zajawka ;) Pozdr Link to post Share on other sites
artzgodka 140 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 świetnie wyglądają, przekonywując ... zima super !!! zrób jakiegoś tutka i wrzuć lub making of Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :) Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :) zwycięska praca jest bardzo dobra ale First Runner Up to jakies nieporozumienie , zdecydowanie Twoja jest lepsza. Good job Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Jest bardzo dobra, ale praca naszego kolegi jest o wiele lepsza technicznie i dla mnie ma to coś... popatrz na pierwszą prace i jak bardzo widać te rozmyte tekstury na pierwszym planie na skałach, itp... Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Dziekuje za komentarze. vizpeople - tak jak napisales do wiekszosci prac inspiracja sa polskie gory:) artzgodka - bedzie troche czasu to pomysle nad jakims making of, narazie mam sporo pracy (okres przedswiateczny), dodatkowo w wlonym czasie testuje nowosci w octane render dla cinema4d Co do 3d enviroment competetion 2014 zwyscieska praca jest bardzo dobra, ma ten jeden minus ze widac kiepska teksture na skalce po lewej stronie, powinien to jakos zamaskowac. First Runner Up tak jak jaras napisal to jakies nieporozumienie , no ale tak juz bywa na wczesniejszych konkursach organizowanych przez e-on software tez tego typu prace dostawaly sie do finalu, ktos wstawil pare drzewek, wode i odpowiednia atmosfere i praca gotowa. No nad swoja praca troche posiedzialem, ogolnie sporo zabawy z exportowaniem skalek, drzewek do TPF gdzie robilem pnacza i korzenie a potem export do vue. Ogolnie w mojej pracy chcialem uzyskac podobny klimat jak w grze Turok. pozdrawiam Link to post Share on other sites
gryzon 465 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Piękna robota. Turok jak malowany, naprawdę bardzo czuć ten specyficzny klimat dżungli :) Gratuluję. Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 zapomnialem jeszcze zapytać jak długo Ci sie to liczyło ? Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 gryzon - dzieki jaras - rozdzielczosc 4000 x 1800 z wlaczonym re-use indirect lighting(znacznie przyspiesza render) jakies 1h40min na 8 rdzeniowym AMD. Link to post Share on other sites
Nezumi 2,293 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Rewelka prace. No, to chyba niezle poprawili czas renderu w Vue, bo kilka lat temu jak sie bawilem to bylo raczej kiepsko. Te jungle na prawde smakowite. Szkoda ze w Vue wciaz nie ma jakiegos narzedzia do wodospadow i podobnych... Link to post Share on other sites
dzes 13 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 fajne klimaciki. podoba się. w jaki sposób uzyskany jest śnieg? Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Dzieki za komentarze:) Nezumi - sporo poprawili szybkosc renderu ale liczy sie tez optymalizacja sceny i renderu, pozatym uzywam opcji Re-use indirect lighting ( raz wyliczone radiosity podczas renderu nie jest ponownie przeliczane przy nastepnym renderze, jezeli dodamy jakis obiekt do sceny wtedy render przelicza radiosity dla obiektu). Co do wodospadu w VUE moze bedzie dodany, tutaj jest VUE roadmap https://trello.com/b/CH54lnry/vue-roadmap dzes - snieg jest to standardowy material z VUE, troche zwiekszylem bump i pozmienialem diffuse, ambient, luminous. Link to post Share on other sites
Temporal 358 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 2011 pierwszy z lewej widzialem ten enviroment w jakims tutku na cgcookie. Nie zebym o cos posadzal, ale moze udostepniales scene gdzies w sieci, albo to zwykly zbieg okolicznosci. Link to post Share on other sites
Reynevan 231 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Daj linka, chetnie cos takiego przerobie :) Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 Temporal - probowalem znalesc tego tutka na cgcookie ale jakos kiepsko mi to idzie, masz moze jakiegos linka? Wszystkie sceny sam robilem i nigdzie ich nie udostepnialem , a koncowe rendery kazdy moze sciagnac z galeri http://www.cornucopia3d.com Link to post Share on other sites
Temporal 358 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 maciek3d jednak to bylo cos innego, i tylko troche bylo podobne, pamiec juz nie ta :P Co do prac to fajne rzeczy robisz, pozytywnie :) Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Ostatnio troche siedzialem w Octane Render dla Cinema4d i wrzucam taki maly test. Cinema4d, carbon scatter 2015, TPF, octan render. Queen Palm z http://greengene.republika.pl/ Link to post Share on other sites
skalpel3d 1,818 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Po prostu fantastyczne , skały i woda urzekają mam nadzieje ze znajdzie się ta praca na froncie Zdradziłbyś przepis na shader wody :) Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 skalpel3d- dzieki, co do shadera wody nie ma sprawy moge Ci przeslac , moj e-mail [email protected] Link to post Share on other sites
maciek3d 76 Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Witam, Dawno nic nie wrzucalem na forum, ponizej kilka renderow glownie cinema4d i octane. Cinema4d, carbon scatter, octan Cinema4d, carbon scatter, octan - test fog Cinema4d, carbon scatter, octan Link to post Share on other sites
Graft 739 Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 świetna sprawa ! realizm 10/10 Link to post Share on other sites
Recommended Posts