Jump to content

Recommended Posts

Witam!

Postanowilem pozbierac troche swoich wypocin i wrzucic na forum:)

Prace robione glownie w vue 6 do vue 2014 ,the plant factory , wm, ps, magic bullets looks, niektore model robione w modo 701.

 

praca 2009r.

[ATTACH=CONFIG]97516[/ATTACH]

 

 

 

praca 2010 r. 3d enviroment competetion finalist 2010r.

[ATTACH=CONFIG]97522[/ATTACH]

 

 

 

tutaj praca 2011r. niestety do finalu 3d enviroment competetion 2011 sie nie dostalem:(

[ATTACH=CONFIG]97523[/ATTACH]

 

 

 

tutaj z roku 2011

[ATTACH=CONFIG]97524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97525[/ATTACH]

Edited by maciek3d
Link to post
Share on other sites

Świetne, mega w kosmos :) Ostatnie The Best ! Już wiem czyja praca jest tłem pod plant factory :)

Jak świeciłeś ? Global radiance? Jak dużo było podmalówek ? Ten wodospadzik to ps czy w VUE ? MEGA !!!

Edited by Sroka8888
Link to post
Share on other sites

Sroka8888 - dzieki, wszystkie prace oswietlane GR , post processing to color correction, levels, exposure ,difuse w ps i looks,

wszystkie roslinki, skaly, pnacza sa to modele, czesciowo gotowe z vue, czesciowo plant factory, a czesc robilem

w modo 701 i 3d-coat. Wodospad to alpha plane renderowane w vue.

Link to post
Share on other sites
Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :)

zwycięska praca jest bardzo dobra ale First Runner Up to jakies nieporozumienie , zdecydowanie Twoja jest lepsza. Good job

Link to post
Share on other sites

Dziekuje za komentarze.

vizpeople - tak jak napisales do wiekszosci prac inspiracja sa polskie gory:)

artzgodka - bedzie troche czasu to pomysle nad jakims making of, narazie mam sporo pracy (okres przedswiateczny), dodatkowo w wlonym czasie testuje nowosci w octane render dla cinema4d

 

Co do 3d enviroment competetion 2014 zwyscieska praca jest bardzo dobra, ma ten jeden minus ze widac kiepska teksture na skalce po lewej stronie, powinien to jakos zamaskowac. First Runner Up tak jak jaras napisal to jakies nieporozumienie , no ale tak juz bywa na wczesniejszych konkursach organizowanych przez e-on software tez tego typu prace dostawaly sie do finalu, ktos wstawil pare drzewek, wode i odpowiednia atmosfere i praca gotowa. No nad swoja praca troche posiedzialem, ogolnie sporo zabawy z exportowaniem skalek, drzewek do TPF gdzie robilem pnacza i korzenie a potem export do vue. Ogolnie w mojej pracy chcialem uzyskac podobny klimat jak w grze Turok.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Rewelka prace. No, to chyba niezle poprawili czas renderu w Vue, bo kilka lat temu jak sie bawilem to bylo raczej kiepsko.

Te jungle na prawde smakowite. Szkoda ze w Vue wciaz nie ma jakiegos narzedzia do wodospadow i podobnych...

Link to post
Share on other sites

Dzieki za komentarze:)

Nezumi - sporo poprawili szybkosc renderu ale liczy sie tez optymalizacja sceny i renderu, pozatym uzywam opcji Re-use indirect lighting ( raz wyliczone radiosity podczas renderu nie jest ponownie przeliczane przy nastepnym renderze, jezeli dodamy jakis obiekt do sceny wtedy render przelicza radiosity dla obiektu).

Co do wodospadu w VUE moze bedzie dodany, tutaj jest VUE roadmap

https://trello.com/b/CH54lnry/vue-roadmap

dzes - snieg jest to standardowy material z VUE, troche zwiekszylem bump i pozmienialem diffuse, ambient, luminous.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Witam,

Dawno nic nie wrzucalem na forum, ponizej kilka renderow glownie cinema4d i octane.

 

maciej-sikora-river.jpg?1447814347

Cinema4d, carbon scatter, octan

 

maciej-sikora-woda-trawa10-hdri.jpg?1447892350

Cinema4d, carbon scatter, octan - test fog

 

maciej-sikora-droga3.jpg?1447633062

Cinema4d, carbon scatter, octan

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy