Posted December 7, 201410 yr Witam Jest to wizka salonu wykonana dla kontrahenta w Max2015+vray3, zrobiłem ją w ok. 8h z wcześniej przygotowanych elementów które roboczo zajęły mi ok. miesiąc + czas renderu (noc) - piszcie nad czym byście jeszcze popracowali (w zakresie fachu 3d) - dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Edited December 8, 201410 yr by Pleszer
December 8, 201410 yr Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift.
December 8, 201410 yr Author Faktycznie troche jest takie uczucie (specjalnie tak zrobiłem żeby uzyskać efekt skali)
December 10, 201410 yr (...) dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Wszystko widać, Cele osiągnięte :) Próbowałeś pomieszać render z warstwą ambient occlusion? moim zdaniem ściany za bardzo zlewają się z sufitem i podłogą...
December 11, 201410 yr Author Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie
December 11, 201410 yr Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie Spróbuj zastosować a.o. jako materiał override i wyrenderować :) Są dwie szkoły, otwocka i falenicka, widzisz...mi np. nie zdarzyło się wysłać surówki ;)