Jump to content

Teczka 3D : Samochody


Recommended Posts

  • Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hej, dawno mnie tu nie bylo, ale to nie oznacza ze sie poddalem 馃檪聽Zrobilem sobie takiego Campera, ktory mial byc wrzucony do sceny, ale postanowilem go troche wyrenderowac. 聽

Sorka za mazanie po Twojej pracy (jak zwykle za szybko i troch臋 przesadzi艂em z niekt贸rymi rzeczami), ale tak szybciej聽poka偶臋 o co mi chodzi: - przede wszystkim, rozdziel plany- im dalej od oka kamer

W kwestii opon to przede wszystkim bie偶nik masz w negatywie. Bie偶nik jest wypuk艂y a nie wkl臋s艂y, te linie powinny by膰 rowkami, nie wypustkami.

Posted Images

Dzieki juzwa 馃檪聽Milo czytac , na pewno sie nie poddam.

Wrzucam troche postepow, poprawiona znaczy pogrubiona ramka wokol tylnych swiatel

aRGUxk5.png

mV2GwNF.png

Link to post
Share on other sites

Zabralem sie za kolejne auto, z tym ze mustanga bede jeszcze jakos w wolnym czasie renderowal i staral sie zrobic to poprawnie. Kolejnym autem ktory modeluje jest BMW E30 1986. Wybralem to auto szczegolnie z powodow sentymentalnych.

DNOZZy0.png

CWQN5Sm.png

Link to post
Share on other sites

Probny render close up

11ujOVe.png

PS. Wie ktos moze jak w blenderze cycles zrobic swiatla, takie zeby byly przezroczyste, bo z tym mecze sie juz od dluzszego czasu? Mam normal mapke i displace ksztaltu swiatel, ale jak widac nie sa one przezroczyste.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Witam po 2 tygodniowej przerwie. Troche poprawilem tyl bo byl niezgodny z oryginalem, chodzi mi o grubosc pokrywy tylnej, uklad tylnej szyby, wieksze swiatla z tylu:

9h83BRh.png

Edit: Przod tez poprawilem. Maly render:

IErI8Pt.png

Edited by Akierek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Hej, dlubie sobie ostatnio Mercedesa Grosser 1930-32( wersje troche mi sie zmieszaly). Zrobilem juz dosyc duzo, mozna pokazac, aczkolwiek jeszcze duzo do poprawy jest, troche krzywizn itd.

sm2LPDD.png

2JVW7ud.png

Pozdrawiam

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Czy nie lepiej by艂o by, gdyby艣 spr贸bowa艂 "wymasterowa膰" jeden samoch贸d,聽zamiast zaczyna膰 i nie ko艅czy膰 kilku?

Edited by milek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

milek- wlasnie to jest moja najslabsza strona, to ciagle przerzucanie sie z modeli na model. Ale walcze z tym. Tego mercedesa postaram sie dokonczyc calkowicie

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Hej, dawno mnie tu nie bylo, ale to nie oznacza ze sie poddalem 馃檪聽Zrobilem sobie takiego Campera, ktory mial byc wrzucony do sceny, ale postanowilem go troche wyrenderowac.

3LllQYf.jpg

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Z pewno艣ci膮 bardzo s艂abym elementem jest ro艣linno艣膰- wida膰 powtarzalno艣膰 modeli, kt贸re s膮 nieciekawe. Niestety zacz膮艂bym budowa膰 scen臋 od nowa...ale po kolei.
1. Pomys艂 na kadr ju偶 masz, to dobry pocz膮tek. Model samochodu te偶 w tym przypadku b臋dzie kompletnie wystarczaj膮cy je艣li chodzi o detal.
2. Teren- stw贸rz rzeczywist膮 makiet臋 3d terenu, dostosuj jego kszta艂t do swojego kadru, jednocze艣nie zr贸b to w skali by mo偶na by艂o poczu膰 przestrze艅. W tej chwili wygl膮da to jakby艣 umie艣ci艂 wszystko na ma艂ej scenie w teatrze i doklei艂 na 艣cianach fototapet臋. Perspektywa powietrzna potrafi zdzia艂a膰 cuda.
3. Dodanie fajnych element贸w jak ro艣linno艣膰, kamienie, drzewa, woda itd- skoro ma to by膰 ozdoba obrazka to (niestety) musisz po艣wi臋ci膰 zdecydowanie wi臋cej czasu na modele i textury. U Ciebie ten element jest naprawd臋 nieciekawy. Powiniene艣 zadba膰 o prawid艂owy kolor, chocia偶 minimaln膮 transparentno艣膰 i r贸偶norodno艣膰. Tutaj jest mocno tekturowo.
4. O艣wietlenie- nie wiem jak to mo偶liwe, ale wygl膮da tak jakby by艂y 3 r贸偶ne 藕r贸d艂a 艣wiat艂a. Musisz si臋 na co艣 zdecydowa膰- teraz wszystko jest zdecydowanie zbyt p艂askie
5. Po ogarni臋ciu powy偶szych- dodajesz fajerwerki (ma艂e muszki, krople deszczu, cokolwiek co sobie wymarzysz 馃檪 ).
6. Ostatnim elementem jest obr贸bka renderu w programie graficznym- dostosowanie kontrast贸w, kolor贸w itd. Pami臋taj, 偶e obr贸bk膮 nie zakryjesz s艂abego obrazka.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

RaVirr- dzieki za opinie i za pokazanie rzeczy nad ktorymi musze popracowac.

Wrzucam chyba juz lepsza wersje niz wczesniejsza:

8wZoT29.jpg

Nadal musze popracowac nad roslinnoscia i namiotem, ale chyba zmierzam w dobrym kierunku

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Sorka za mazanie po Twojej pracy (jak zwykle za szybko i troch臋 przesadzi艂em z niekt贸rymi rzeczami), ale tak szybciej聽poka偶臋 o co mi chodzi:
- przede wszystkim, rozdziel plany- im dalej od oka kamery tym mniejsze powinny by膰 kontrasty, troch臋 jak za mg艂膮,
- dodaj takie tekstury do obiekt贸w by wygl膮da艂y na to, co maj膮 przedstawia膰- na przyk艂ad g贸ry wygl膮daj膮 jakby by艂y zbudowane z kamyka i psuj膮 skal臋,
- zdecyduj si臋 jakie to ma by膰 otoczenie (tego ju偶 nie da艂em rady przemalowa膰)- na razie masz g贸r臋 g臋sto poro艣ni臋t膮 traw膮, a tu偶 obok drug膮,聽kompletnie 艂ys膮 skalist膮 g贸r臋- to si臋 mocno gryzie. Odsy艂am do tego starego, ale bardzo prawdziwego聽posta w mojej teczce:聽


- zapanuj nad kolorami, teraz masz spor膮 dyskotek臋
- spr贸buj okre艣li膰 konkretnie por臋 dnia- wygl膮da jak wsch贸d/zach贸d s艂o艅ca, ale mimo wszystko jest za jasno

po.png

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Kadr kadrem ale to wygalda jak Orto. Jaki masz k膮t kamery. Kadr moglby dac jakis lekko od do艂y lub od gory.

MOdeling idzie chyba co raz lepiej. Jakies super precyzji nie ma ale kto by mial cierpliwosc ;p.

Edited by Sebazx6r
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy