Jump to content

Recommended Posts

no, żeby nie było, że śpię to wrzucam kilka moich ostatnich prac

sxDdgo9.jpg

dS3tiAU.jpg

5MoAm5S.jpg

U8uZKLY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio siedzę nad jednym projektem, trochę mi to zajmuje ale chce go poprowadzić do końca, mam nadzieje nauczyć się na nim wielu nowych rzeczy takich jak robienie zbroi,ciuszków itd do tego retopologia i jak dam rade to może UV

Więc tak.. WIP Krasnoluda :D mam nadzieję, że cały proces robienia postaci ogarnę w 5 miesięcy, czyli zostały mi jeszcze 3:D

aeDs0cX.png

zastanawiam się czy mu tego tyłka do góry nie podsunąć, dajcie znać co o tym myślicie.

 

Pozdrawiam:)

PS tyłek jednak podsunięty do góry i stopy skróciłem;)

Edited by Ottom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja jest tak bys robil generic male female twarze potem anatomie i nastepnie likness study. Jak chesz robic cartoony i karykatury to najlepiej na podstawie konceptu bo to ce teraz tworzysz to ciezko sie do tego odniesc.

Widac ze duzo robisz ale jak narzie dupki to nie rwie ale to kwestia czasu i samozaparcia. Teraz troche ciezko to oceniac ale na chwile obecna niezbyt mi sie to podoba, ale to moje subiektywne odczucie :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no na pewno poćwiczę jeszcze główki, anatomie ćwiczę też robiąc kompletne postacie, może i krasnolud ma zaburzone proporcje, ale anatomia ciągle ta sama jak u normalnego człowieka.

Celuje w gamedev więc T-pose jest czymś koniecznym, co muszę robić:)

Chcę poznać cały proces tworzenia postaci, żeby go potem udoskonalać tylko.

Ale dzięki za rade:) pomyślę o tym:) może więcej anatomii poćwiczę bo widzę, że mam z nią troszkę problemów.

A co do konceptu, to tą postać całkowicie wymyśliłem sam z tym, że to krasnolud więc proporcje ma z góry ustalone mniej więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle, ze Seba ma na mysli, ze jest duzo problemow i nie wyglada to za dobrze.

 

Bez sensu brnac dalej w robienie ubran na czyms co jest bez proporcji, bo nie bedzie to wygladac dobrze. Jesli chcesz robic zbroje, to lepiej wez gotowca z zbrusha I jego ubierz.

 

Bez urazy, ale z anatomia nie masz "troszeczke" problemow...ona lezy po prostu. Masz grubego krasnoluda(patrzac na brzuch), a miesnie klatki jak u wyrzezbionego kolesia, brzuch the wisi w powietrzu.

 

Cala reka z gory do dolu lezy, biceps, triceps, przedramiona. Nie wystarczy dodac ksztalt na odwal sie, trzeba to zrobic tak by mialo sens.

 

To samo tyczy sie miesni na nogach, kolana, golen.

 

Plecy maja zle rozstawione lopatki, brakuje czworobocznego.

 

Ogolnie postac z boku wyglada jakby odchylala sie do tylu.

 

Zastanow sie nad tym co robisz. Kazdy artysta robiacy postacie powie Ci, ze najwazniejsza jest anatomia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli chodzi o brzuch, to on nie ma być po prostu tłusty, on jest duży ale silny:D chodziło o to zeby uzyskać coś w stylu sylwetki powerlifterow

http://atlargeproducts.com/wp-content/uploads/2014/09/jrstanding.jpg

http://theswole.com/swole/wp-content/uploads/2009/11/Konstantin-Konstantinovs.jpg

nie mówię, że jestem mistrzem z anatomii :D dopiero się jej uczę i myślę, że będę się jej uczył jeszcze wiele lat;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początek prześledź w sieci wszystko co dotyczy robienia modeli do Dota 2, bo to świetna lekcja. Fajne maja pdf'y które właściwie wyczerpują temat.

 

Sa tez tutoriale fajnych ludzików:

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=316375622

 

Pościągaj modele i obejrzyj je z każdej strony (link poniżej). Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś swojego Goblina wzorował anatomicznie na Alchemiscie, nogi podebrał od innego cudaka, a ręce od innego. To będzie niezła lekcja proporcji, a później sam załapiesz o co chodzi.

Powodzenia.

 

http://www.dota2.com/workshop/requirements

 

ps. jak wejdziesz w linka, na samej gorze masz własnie te 3 pdf'y.

 

Jeśli rigujesz w Mayce to zerknij na to:

 

http://www.anzovin.com/tsmg

Edited by Boris

Share this post


Link to post
Share on other sites

skupiałem się teraz na proporcjach, tym razem cała postać mierzy 8 równych główek :D

t3PMnWA.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnie 2 noce spędzone na tym:D

6tBQ2KL.png

myślę, że powoli idę do przodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i ubieramy:D jeszcze nie skończony ale muszę od niego odpocząć troche.... potem retopo, teksturki i myślę, że trafi jako 1 postać do portfolio

xUXBg1A.jpg

M46Gg84.jpg

ZVyfZhV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna postać, szczególnie te pasy na biodrach, pewnie było troszkę ustawiania. Poprawiłbym ten hełm, włosy z niego wystające są średnie. Reszta bardzo fajna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie. Wsam raz pod print. Na pewno duz jeszcze trzeba popracowac ale jest fajnie. Babka z konceptu ma fajniejsze cycki nie sa scisniete jak 2 pilki tenisowe przez puszap troche rozlewaja sie na boki.

 

P.S. Jak zamierza ta ostatni potac zginac rece w lokciach. z drugiej sotrny rakw brakach tez nie podniesie ale jes duzo takich konceptow chocby z warhamera i jak zacznie sie myslec o motoryceruchy xD to kupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w barkach rzeczywiście ciężko o ruch :D co do łokci to widze to w ten sposób, że część armoru okrywająca łokcie, rusza się razem z przedramieniem.. :D

Na szczęście nie robie tego pod animacje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim :D

znowu miałem przerwę w zaglądaniu tutaj ;p

ale fajnie wrócić i poobserwować znajome twarze robią progres z swoimi pracami;)

mi też udało się coś wyskrobać:D

mam nadzieję, że się spodoba :)

Moje 2 ostatnie prace ;)

koncept:https://www.artstation.com/artwork/yEreJ

4Nnmkxx.jpg

koncept:https://www.artstation.com/artwork/nddqO

145G0D7.jpg

 

Pozdrawiam wszystkich :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Imperator;)

 

postanowiłem tym razem spróbować troszkę upozować postać:)

UeiiIxV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy