Jump to content

Recommended Posts

Cześć. Robię miasto w 3d i zatrzymałem się na bloku z wielkiej płyty. Mianowicie chcąc przyoszczędzić na poligonach postanowiłem nie modelować okien, ale zamiast tego uzyskać efekt głębi poprzez "bump map". Niestety nie wiem jak się uporać z jedną rzeczą, spójrzcie na ilustrację.

 

Na pierwszym zdjęciu kiedy kamera jest blisko obiektu to krawędzie bump mapy są wyraźne, natomiast przy widoku z daleka na blok, krawędzie nie są już takie ostre. Nie mam pojęcia jak to ustawić aby przy widoku z daleka ta bump mapa się nie zlewała, ale zachowała proporcje.

 

245zwvn.jpg

 

3ds max 2013, mental ray

Pomocy i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy