Jump to content
Sign in to follow this  
agavis

FIBER FX i kosci... nie dziala..

Recommended Posts

NO wlasnie.. problem jak w temacie. w 10 nie bylo z tym problemu...

w 11.6 za diabla nie wiem jak to zrobic.

 

obiekt A ma wlosy ze splinow, ktore sa umieszczone w 2 layerze i przyporzadkowane do obiektu A.

 

Obiekt A ma wbudowane kosci. Po zgieciu niestety wlosy pozostaja nieruchome....

 

 

tu jest tutorial, jak rozwiazac ten problem w starszych wersjach, ale w nowej niestety nie dziala...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie deformuje Ci się obiekt z guide'ami. Musisz do niego dodać jedną kość i w jej właściwościach (Properties) wybrać w 'Use Bones From Object' obiekt który jest wyginany kośćmi, w tym przypadku jak mniemam będzie to jego parent i już. Sprawdzałem na 11.6 działa bez problemu. Jedna uwaga, jeśli masz na obiekcie weightmapy i kości używają ich do deformacji to obiekt z guide'ami nie będzie się deformował :)

Edited by pYo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy