Jump to content
Sign in to follow this  
olaf3de

3de Warszawa HardSurface-Modeler Artist - Maya, Modo,Zbrush

Recommended Posts

HardSurface-Modeler Artist

 

3de w Warszawie poszukuje osoby odpowiedzialnej wyłącznie za tworzenie modeli "hard surface"

takich jak samochody, samoloty, wszelkie pojazdy SF, roboty, itp.

Oczekujemy dużego zaangażowania jak i ambitnego podejścia do pracy. Bardzo ważne jest zdobyte już

doświadczenie i umiejętności. Projekty nad którymi pracujemy są długoterminowe.

 

Od odpowiedniej osoby oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu Maya lub Modo.

Od osób na powyższe stanowisko nie wymagamy umiejętności budowania rigów, animowania lub renderowania.

 

Mile widziane:

 

Umiejętność pracy nad modelami w Zbrush, Mudbox, itp.

Orientacja w programach takich jak Adobe Photoshop, TVPaint, Krita lub podobnych do kompozycji i rysunku.

Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows.

Znajomość etapów postprodukcji.

Odrobina języka angielskiego.

 

Wszystkim specjalistom od 3dsMax, XSI, Cinema, Lightwave, i innych pakietów serdecznie dziękujemy.

Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie.

 

Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp.

(max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "hardSurface-modeler-artist".

 

W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji

(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy