Jump to content

Recommended Posts

a jak próbowałem przekonać gości od Złotych Kropli, że bevel to genialne narzędzie, tylko trzeba umić, to twierdzili ze się ni da.

Świetne! Animacja po prostu genialna.

Link to post
Share on other sites

Sprostowanie do info ze strony głównej: film nie jest jeszcze w fazie produkcji. To jest dopiero teaser/proof of concept.

Olaf, bevel nie ma tu nic do roboty, a przyrównując naszą technologię do tego prostego efektu ranisz moje serce :)

Link to post
Share on other sites

wzdrygacie się jakby bevel nie był zwykłym narzędziem, tylko jakąś trędowatą opcją powodującą wysypkę.

Jak to nie jest bevel, to ktoś sie narobił bez sensu:

http://pasteboard.co/UfXOJvg.png

http://pasteboard.co/Ugmfupp.png

http://pasteboard.co/UgKSkE3.png

 

nie porównuje całej technologii do bevela, bo jest genialna i bardzo mi się podoba, nawet sobie chyba zrobie shadery pod cartoonki inspirowane tym teaserem. Ale przecież rzeczy tworzone w komputerze są po to by było szybciej i wygodniej, a efekt końocowy i tak zależy od artysty i jego smaku.

Link to post
Share on other sites

Alez to jest swietne! Uwielbiam! Gratuluje swietnej roboty i trzymam kciuki bo teaser wyglada na prawde ekstra! Mozecie zdradzic cos wiecej? Jak wygladal wasz proces pracy z modelarzami i rigerami. Czy pracujecie blisko z animatorami jako art directorzy? Po prostu to wyglada bardzo skladnie i solidnie, widac ze dzialy produkcji ze soba mocna wspolpracuja i concepty nie sa "degradowane" im dalej w pipelinie....mozecie zdradzic cos wiecej na temat projektu? Kto finansuje, kto bedzie dystrybutorem itp.?

 

Jestem na prawde pod duzym wrazeniem, chyba najlepiej przelozone 2d na 3d jakie do tej pory widzialem, bardzo disneyowskie, w dobrym znaczeniu.

Link to post
Share on other sites

Marcin, Szymon gratulacje fantastycznej roboty! Zapowiedź wygląda genialnie! Piękne i wyraziste postaci, kolory, światło i do tego świetna animacja. Czego chcieć więcej. Fajnie, żeby w nawale bajek 3d (coraz częściej dennych) pokazało się coś tak świeżego jak Wasz Klaus. Trzymam kciuki za produkcję!

P.S. Co do technikaliów to podejrzewam, że będziecie kiedyś o tym mówić na Siggraph :) A możecie zdradzić na ile technika wspomaga rysowanie w tym przypadku? I jak czasowo to tworzenie wygląda w porównaniu do klasycznej rysowanej/malowanej animacji?

Pozdrawiam serdecznie

piter

Link to post
Share on other sites

Olaf, spoko rozumiem o co Ci chodzi. Animacja jest tak dynamiczna, że stosowanie automatów w stylu bevel totalnie się nie sprawdza, bo automat by zadziałał dobrze tylko w kilku klatkach. Jest tu sporo automatyzmów, których z racji ukrytej technologii nie widzicie, ale sednem jest praca artysty, jego smak, wyczucie kształtu, dynamiki. Uwierz mi, że stosunek unikalności do kosztu jest tutaj nadal bardzo korzystny i porównując to np do Papermana wzbudzamy uśmiech zadowolenia na twarzy księgowego.

 

Maciek Gliwa, Reanimator: HAHA - to, że dajecie się nabrać to naprawdę wielki komplement. Chociaż podobieństwo do 3D to efekt uboczny. Generalnie jedynym obiektem 3D jest powóz. Jest też trochę projekcji na uproszczone 3D. Animacja jest mega tradycyjna. Ale obejrzyjcie sobie animację np konia jak się wspinają na górę. Zrobił to Fernando Moro, który jest geniuszem animacji zwierząt i tę scenę zrobił bez referencji. Odjazd.

Poczytajcie co reżyser ma na ten temat do powiedznia:

http://www.cartoonbrew.com/interviews/sergio-pablos-talks-about-his-stunning-hand-drawn-project-klaus-exclusive-113621.html

Link to post
Share on other sites

Miazga. Juz dawno nic mnie tak nie podekscytowalo.

 

Animacja nie sprawialaby tak dobrego wrazenia, gdyby nie stylowa, za ktora - jak rozumiem - Wy odpowiadacie. I to stylowa sprawila, ze kliknalem na link o tym teaserze!

Link to post
Share on other sites

Byłbym gotów się zakładać, że postaci są podmalowywane na obiektach 3d. Pięknie to wygląda, animacja jest genialna, stylówa cudowna. Trochę się obawiam fabuły, ale oczywiście i tak liczę, że uda się zebrać kasę i zrobić film w całości. Szacun i gratulacje. :)

Link to post
Share on other sites

Rewelacyjne :) Niesamowita płynność animacji, oko w ogóle się nie męczy wręcz odpoczywa, efekt przestrzeni i cieniowania powala. Zakładając, że to z grubsza "2D z efektem 3D" to jak to się*ma czasowo do produkcji 3D - nie zdradzając szczegółów minuta filmu w 3D a minuta i w Waszej technice/technologii jaka jest proporcja czasowa produkcji?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy