Jump to content

Klaus - Teaser


Recommended Posts

wzdrygacie się jakby bevel nie był zwykłym narzędziem, tylko jakąś trędowatą opcją powodującą wysypkę.

Jak to nie jest bevel, to ktoś sie narobił bez sensu:

http://pasteboard.co/UfXOJvg.png

http://pasteboard.co/Ugmfupp.png

http://pasteboard.co/UgKSkE3.png

 

nie porównuje całej technologii do bevela, bo jest genialna i bardzo mi się podoba, nawet sobie chyba zrobie shadery pod cartoonki inspirowane tym teaserem. Ale przecież rzeczy tworzone w komputerze są po to by było szybciej i wygodniej, a efekt końocowy i tak zależy od artysty i jego smaku.

Link to comment
Share on other sites

Alez to jest swietne! Uwielbiam! Gratuluje swietnej roboty i trzymam kciuki bo teaser wyglada na prawde ekstra! Mozecie zdradzic cos wiecej? Jak wygladal wasz proces pracy z modelarzami i rigerami. Czy pracujecie blisko z animatorami jako art directorzy? Po prostu to wyglada bardzo skladnie i solidnie, widac ze dzialy produkcji ze soba mocna wspolpracuja i concepty nie sa "degradowane" im dalej w pipelinie....mozecie zdradzic cos wiecej na temat projektu? Kto finansuje, kto bedzie dystrybutorem itp.?

 

Jestem na prawde pod duzym wrazeniem, chyba najlepiej przelozone 2d na 3d jakie do tej pory widzialem, bardzo disneyowskie, w dobrym znaczeniu.

Link to comment
Share on other sites

Marcin, Szymon gratulacje fantastycznej roboty! Zapowiedź wygląda genialnie! Piękne i wyraziste postaci, kolory, światło i do tego świetna animacja. Czego chcieć więcej. Fajnie, żeby w nawale bajek 3d (coraz częściej dennych) pokazało się coś tak świeżego jak Wasz Klaus. Trzymam kciuki za produkcję!

P.S. Co do technikaliów to podejrzewam, że będziecie kiedyś o tym mówić na Siggraph :) A możecie zdradzić na ile technika wspomaga rysowanie w tym przypadku? I jak czasowo to tworzenie wygląda w porównaniu do klasycznej rysowanej/malowanej animacji?

Pozdrawiam serdecznie

piter

Link to comment
Share on other sites

Olaf, spoko rozumiem o co Ci chodzi. Animacja jest tak dynamiczna, że stosowanie automatów w stylu bevel totalnie się nie sprawdza, bo automat by zadziałał dobrze tylko w kilku klatkach. Jest tu sporo automatyzmów, których z racji ukrytej technologii nie widzicie, ale sednem jest praca artysty, jego smak, wyczucie kształtu, dynamiki. Uwierz mi, że stosunek unikalności do kosztu jest tutaj nadal bardzo korzystny i porównując to np do Papermana wzbudzamy uśmiech zadowolenia na twarzy księgowego.

 

Maciek Gliwa, Reanimator: HAHA - to, że dajecie się nabrać to naprawdę wielki komplement. Chociaż podobieństwo do 3D to efekt uboczny. Generalnie jedynym obiektem 3D jest powóz. Jest też trochę projekcji na uproszczone 3D. Animacja jest mega tradycyjna. Ale obejrzyjcie sobie animację np konia jak się wspinają na górę. Zrobił to Fernando Moro, który jest geniuszem animacji zwierząt i tę scenę zrobił bez referencji. Odjazd.

Poczytajcie co reżyser ma na ten temat do powiedznia:

http://www.cartoonbrew.com/interviews/sergio-pablos-talks-about-his-stunning-hand-drawn-project-klaus-exclusive-113621.html

Link to comment
Share on other sites

Byłbym gotów się zakładać, że postaci są podmalowywane na obiektach 3d. Pięknie to wygląda, animacja jest genialna, stylówa cudowna. Trochę się obawiam fabuły, ale oczywiście i tak liczę, że uda się zebrać kasę i zrobić film w całości. Szacun i gratulacje. :)

Link to comment
Share on other sites

Rewelacyjne :) Niesamowita płynność animacji, oko w ogóle się nie męczy wręcz odpoczywa, efekt przestrzeni i cieniowania powala. Zakładając, że to z grubsza "2D z efektem 3D" to jak to się*ma czasowo do produkcji 3D - nie zdradzając szczegółów minuta filmu w 3D a minuta i w Waszej technice/technologii jaka jest proporcja czasowa produkcji?

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje! Widziałam już wcześniej artykuł na cartoon brew. Animacja i designy wyglądają świetnie i z tego co widzę muszę przyznać, że wygląda lepiej niż disneyowskie animacje. Jestem naprawdę pod wrażeniem i cieszę się że animacja 2D wraca na nogi, daje mi to szanse i nadzieję, że jednak będę pracować w zawodzie :)

 

A co do Złotych Kropli to szkoda gadać, film ma potencjał, ale animacja postaci straszna :(

 

 

jakbyście potrzebowali animatorów 2D to dawajcie znać ;D

Edited by PodwojneD
Link to comment
Share on other sites

Sorki za tak późną odpowiedź, ale nie mogłem się dobrać do swojego konta, a nie logowałem się tutaj chyba ze 3 lata ;)

Strasznie się cieszę, że odzew jest tak pozytywny!

Ja nie umiem powiedzieć, jak dokładnie ma się czasowo wykonanie jednej sekundy nasza techniką w porównaniu do sekundy w 3d. Myślę, że na tym etapie ciężko by było to określić, bo cały ten teaser to jeden wielki eksperyment i każda scena to była nauka. Przed nami jeszcze sporo pracy, żeby na bazie tych doświadczeń zoptymalizować proces. Na pewno da się pewne rzeczy jeszcze sporo uprościć. Generalnie proces jest zupełnie rozsądny czasowo i absolutnie wykonalny jeśli chodzi o pełen metraż. Myślę, że Marcin, jako twórca całego tego systemu, mógłby znacznie więcej ode mnie na ten temat powiedzieć;)

 

Reanimator - odpowiadamy z Marcinem za całą stronę wizualną, poza designami postaci. Bardzo się cieszę, że styl się podoba :)

 

Luki Luki - o fabułę się nie lękaj, jest naprawdę fajna.

 

Chico - myślę, że na kickstarterze byłoby ciężko taką kasę uzbierać ;)

 

MaciekGliwa - szacowany budżet jest zdecydowanie mniejszy niż typowe budżety dla filmów 3D, nawet tych "niskobudżetowych" typu Despicable Me. Nie wiem, czy mogę podawać kwotę, więc na wszelki wypadek tego nie zrobię ;)

 

Dzięki za miłe słowa i pozdrowienia dla wszystkich!

 

Szymon

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy