Jump to content

For Honor - zwiastun dla Ubisoftu od Platige Image


Recommended Posts

wygląda git i ujęcia piękne, ale, szkoda , ze to taka opowieść o niczym bez skreowanej postaci i motywacji. Trochę tak biegną bez celu napizdzając co się da, przez co nie ma chyba tego wrażenia grozy, które powinno płynąć z poszczególnych ujęć.

Link to post
Share on other sites

bo E3 - rendefarmy przed targami były jak piece przed tłustym czwartkiem ;)

IMO - fabuła czy głębia zaszkodziłaby animacji - teraz jest tylko krew i stal.

Link to post
Share on other sites

Gaspar, WWWoj - brak bohatera i glebokiego backstory to kreatywnie bylo jedno z wiekszych wyzwan w tym przypadku. Ta gra jest troche jak call of duty z mieczami i z ogromnym naciskiem na multiplayer. I daje rade.

 

Dziekuje w imieniu zespolu . Renderfarma rzeczywiscie grzala tak ze mozna bylo smazyc omlety. Kazdy u nas mysle zapamietal te ostatnie tygodnie, ale dobrze byc w takim towarzystwie teraz.

 

Usciski

T.

Link to post
Share on other sites

Przedmowca ma duzo racji, ale pamietajmy ze to sa zlecenia - klient ma zawsze racje wiec kreatywnosc czesto jest mocno ograniczona. Oczywiscie nie wiem jak bylo w tym przypadku, ale poza swietnym technicznie i ogolnie na najwyzszym poziomie dziele niewiele wiecej da sie powiedziec. Ot sieka pod utarty wzor.

Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z boliticem, ja też nie wiem co tu jest "nowe", poza pewnie stroną techniczną, ale mi się już w sumie naprawdę wszystko zlewa w jedno. Ewidentnie nie należę do targetu tej produkcji, te całe bieganie, rżnięcie i dziwna zmiana plenerów w ogóle mnie nie rusza.

Edited by mookie
Link to post
Share on other sites

Wygląda świetnie. Fajnie że Compo wyciągnęło cały ten kurz i brud na obiektach.

Dziękuje przede wszystkim Piotrowi Forkasiewiczowi za zaproszenie do projektu .

Nesowi i Arturowi za czuwanie i naprowadzanie na właściwe tory .

I oczywiście Mateuszowy Sroce i Rafałowi Bartnikowi za implementacje moich obiektów .

Wielkie brawa dla całego zespołu .

Link to post
Share on other sites

Fantastycznie zobaczyć po wielu miesiącach ten film ukończony. Za każdym razem idą mi ciary po plecach. Gratulacje dla Tomka i całego zespołu PI za wykonanie naprawdę świetnej roboty.

Ze swojej strony chciałbym podziękować niezmordowanemu Nesowi za mistrzowskie przeprowadzenie nas przez ten projekt, cierpliwość i wyrozumiałość, Arturowi za rady i bardzo dobre, czytelne koncepty, Wojtkowi Niewęgłowskiemu za dobrą robotę przy modelach, Mateuszowi Sroce za to, że zawsze wszystko się dało zrobić i cenne rady, Rafałowi Bartnikowi i chłopakom za implementację naszych scen i reszcie zespołu, z którym przyjemnością było współpracować.

Jednak największe podziękowania kieruję do Sławka Ostrowickiego (Pixel-Factory), bez którego nie wyobrażałem sobie wykonać naszej części. Za wielki profesjonalizm na każdym etapie - ogromnie dziękuję Sławku!

Link to post
Share on other sites

technicznie świetne, czad animacja - sekwencje walk wyglądają niesamowicie realistycznie, ruchy mają swoją cieżkość, widać że nie biegają ludzki w dresie tylko w zbrojach. Ale sama opowieść o niczym, nie porwała mnie i drugą połówkę ledwo obejrzałem do końca :( nie moje klimaty.

Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne, serio. Widać podobieństwa do Wiedźmina- w walce oraz w zameczku. Fakt, ze historii nie ma, końcówka mogla by być lepsza- jakaś eksplozja, ale generalnie 8,7/10 ;]

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy