kamilozo 12 Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Cześć. Łapcie moją pracę, którą wykonałem całkiem niedawno. Model wyrzeźbiłem i pomalowałem w Zbrushu, w nim też przygotowałem UV. Z xNormala wyplułem potrzebne mapy w tym diffuse, normal, occlusion. W Photoshopie przygotowałem specular map, gloss map, translucency map. Całość wyrenderowana real time w Marmoset Toolbag 2 i na koniec skomponowana w Photoshopie. Proszę zostawcie mi jakiś feedback w komentarzach poniżej. Grunt to opierać swój rozwój na konstruktywnej krytyce, tak więc wszelkie opinie mile widziane. Edited June 26, 2015 by kamilozo Link to post Share on other sites
pbcg 80 Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Całkiem ciekawa buźka, do tego ta mina jakby skosztował ziemskiej trunku % ;) Link to post Share on other sites
Recommended Posts