Jump to content
Neb

Wiz: The Journey - Zürich Main Station / Dürig AG

Recommended Posts

Witam

 

 

Przedstawiam mój ostatni projekt wykonany w Cinema, Modo, renderowany w Vray. Tym razem dla odmiany zdecydowałem się na opracowanie widoku w postprodukcji. Render i dodatkowe kanały były ustawione pod pracę w photoshopie. Taka odmiana po kilku scenach w pełnym 3D :)

 

 

Dziękuję za odwiedziny!

 

 

Modo 901, Cinema 4D R15, Vray, Adobe Photoshop, Red Giant Looks, Lightroom

 

 

Pozdrawiam

Neb

 

 

journeyfinalb.jpg

 

 

 

 

journeysq1b.jpg

 

 

 

 

journeysq2b.jpg

 

 

 

 

journeysq3b.jpg

 

 

 

 

Scena

 

 

journeygreyb.jpg

 

 

 

 

RAW render

 

 

journeyrawb.jpg

 

 

 

 

Kanały

 

 

journeypassb.jpg

 

 

Wiz: The Journey - Zürich Main Station / Dürig AG

 

journeyico120.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanko - jaki rozdział prac pomiędzy Modo a Cineme?

 

Obrazek spoko, aczkolwiek całą moją uwagę skradł jegomość z laptopem. Chyba zbyt charakterny i odosobniony jak na wizualizację

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strzyg - dzięki. Jegomość ma skradać uwagę :) Modo w tej chwili modelowanie. Czekam na Vray do Modo, Maxwell już działa nieźle pod tym softem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze malo fotograficzne i troche zbyt syntetyczne, brak tu powietrza itp. ale super ze sie rozwijasz i eksperymentujesz, czekam na kolejne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olaf, Może wydawać się syntetyczne i mało fotograficzne ze względu na duży kontrast sceny. Dla mnie sprawia wrażenie mocno obrobione fotki przez jakiegoś pro fotografa. Oczywiście że wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do naszych amatorskich fotek więc gdybym chciał osiągnąć realizm dla przeciętnego zjadacza chleba trochę pogorszyłbym scenę by przypominało fotkę ze smartfona. To jeśli chodzi o realizm ale jeśli render ma iść np. na stronę do jakiegoś corpo to jest super. Wszystko spowadza się do tego co autor miał na myśli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całość prezentuje się wspaniale. Ta postać z plecakiem na pierwszym planie bardzo fajnie pasuje moim zdaniem!

 

Pewnie to szczegół ale widzę że tej pani na dalszym planie prześwitują kolanka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki!Tak prześwitują. W postpro dla postaci, elementów 2D daję często lekkie opacity tak żeby uzyskać gradację elementów w przestrzeni. Daje to dobry efekt obrazu jako całości, ale w detalu kolanka prześwitują :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie to wrażenie jest pozytywne.

Nie próbowałeś może zrobić czegoś w natywnym silniku 901 z nowym fizycznym shaderkiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionier dzięki. Nie, nie próbowałem. Nie bardzo mogę sobie wyobrazić co wnoszą nowe fizyczne shadery przy starym silniku renderującym. exteriory w galerii Modo od lat stoją na bardzo słabym poziomie, a moim zdaniem to one stanowią punkt odniesienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy