Jump to content
gregoryeel123

Kwadraty na renderingu

Recommended Posts

Jasniej to sprawdz normal mapy i zamien je na vrayowe w slocie bump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada jakby twoj input co bucket ulegal jakiejs zmianie. Wyglada jakby kazdy rdzen na procesorze liczyl trawe inaczej ciagnac innaczej material za kazdym razem... Nie znam Vraya... ale mysle ze zbudowanie materialu dla trawy ponoewnie moze ci pomoc... To wyglada tak jakby gdzies ktores wartosci sie dodawaly lub wykonywaly jakies dzialanie. Byc moze do pamieci sie nie miesci wszystko....albo pamiec jest przepelniona i ciagnie raz tak raz srak..albo gdzies jest ustawiona jakas wartosc za wysoko i sobie przeskakuje bo ktos nie zrobil exception piszac program.

 

Sprobuj zrobic tak... Usun wsyzstko ze sceny zapisz do osobnej sceny i zostaw tylko trawe...Zrestartuj soft i pusc render. Jezeli bedzie sie zle liczylo to znaczy ze to cos innego niz przepelniona pamiec.

 

Wtedy zacznij szukac problemu w materiale zmieniajac dzyndzle lub przestawiajac twoje inputy lub jakies wewnetrzne kolor korekcje, composite jezeli tam masz cos takiego.

 

Jezeli to nie pomoze. Zbuduj material od nowa w nowej scenie i co parametr ktory ustawiasz klikaj podgladowy render. W koncu znajdziesz wichajster ktory zostal zle napisany w materiale przez programiste... i bedziesz wiedzial czego unikac... Czasem jest tak ze napisza soft ale zapomna dodac by wyrzucalo uzytkownikowi blad i robi sie taka dziura przez ktora zaczynaja przefruwac pewne rzeczy i wysypywac twoj wynik a niekoniecznie konczac sie zwisem systemu lub crashem.

Edited by norden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy