Jump to content

Recommended Posts

Super. Obejrzalem sobie twoje pracki na FB - kapitalne te ilustracje w Kricie. Przywodza mi na mysl dawniejsze atlasy - zawsze bardziej podobaly mi sie ilustracje od zdjec. Jest cos fajnego w tym, ze ktos maluje truskawke mimo, ze przeciez nie trudno zrobic jej zdjecie. ZBrushowy slimak tez bardzo fajny. Mase ciekawych rzeczy masz. Pochwal sie oteksturowanymi jesli bedziesz mogl (chocby low res z jakims znakiem wodnym, zeby ci nie podkradli ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agdybybyl, dzięki za zainteresowanie. Tasak zawsze można dorobić, ale mięśni to trochę jest. :-)

Nezumi, miło mi, że zadałeś sobie trud i zajrzałeś na FB. Też lubię stare atlasy itp. Może coś jeszcze dorzucę, ale niektóre kolorowe wersje tych obiektów są już na FB. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w jaki sposób udało Ci się tak precyzyjnie pozycjonować owe krzywe? Myślałem, ze zazwyczaj nakłada się ich na meshe mający jakieś creasy lub z przytrzymanym Shift żeby zrobić okrąg. Niesamowite prace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę Cię rozczarować - ręczna dłubanina :-) . Niestety, automatyczne funkcje, np. snap w curve mode, przydają się tylko czasami i nie zawsze są przewidywalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje topki na ZBC :) Wszystko mi sie niesamowiecie podoba, poza tym ecorche calego ciala, jest troche niedociagniec.

 

Brakuje fronta tutaj moim zdaniem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camel, dzięki. Nie spodziewałem się takich efektów. :-)

JackTheRippy, dzięki i pewnie masz rację, zawsze można jeszcze coś poprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy