rulonis 27 Posted February 8, 2016 Wszystkie obiekty zostały wykonane w ZBrushu, a rendering, na potrzeby tej prezentacji, w Cinema 4D. Wersje oteksturowane wykorzystane zostaną w portalu edukacyjnym. Niektóre prace w kolorze można zobaczyć https://www.facebook.com/rulonis/?ref=hl Share this post Link to post Share on other sites
agdybybyl 72 Posted February 8, 2016 Świetne i potrzebne...!!!.... BRAWO...!!! W odróżnieniu do krwawych mięśniaków z tasakami....:))) Share this post Link to post Share on other sites
Nezumi 2,136 Posted February 9, 2016 Super. Obejrzalem sobie twoje pracki na FB - kapitalne te ilustracje w Kricie. Przywodza mi na mysl dawniejsze atlasy - zawsze bardziej podobaly mi sie ilustracje od zdjec. Jest cos fajnego w tym, ze ktos maluje truskawke mimo, ze przeciez nie trudno zrobic jej zdjecie. ZBrushowy slimak tez bardzo fajny. Mase ciekawych rzeczy masz. Pochwal sie oteksturowanymi jesli bedziesz mogl (chocby low res z jakims znakiem wodnym, zeby ci nie podkradli ;)) Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 9, 2016 Agdybybyl, dzięki za zainteresowanie. Tasak zawsze można dorobić, ale mięśni to trochę jest. :-) Nezumi, miło mi, że zadałeś sobie trud i zajrzałeś na FB. Też lubię stare atlasy itp. Może coś jeszcze dorzucę, ale niektóre kolorowe wersje tych obiektów są już na FB. Pozdrawiam. Share this post Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted February 9, 2016 Swietny material Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,401 Posted February 10, 2016 Bardzo ładnie :). Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 12, 2016 Wielkie dzięki. Share this post Link to post Share on other sites
Naionel 13 Posted February 12, 2016 W jaki sposób zrobiłeś układ nerwowy? Chodzi mi o ten render wrzucony na ZBrush Central. :D Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 12, 2016 Jeśli chodzi o włókna, to zwykle przy takich obiektach korzystam z brush'a "CurveTube". Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 12, 2016 Kilka dalszych przykładów. Share this post Link to post Share on other sites
Nezumi 2,136 Posted February 13, 2016 Top Row na ZBC. Gratulacje! Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 13, 2016 (edited) Dzięki! Bardzo to doceniam, w świecie potworów i superbohaterów. :-) Wrzucam coś kolorowego, trochę więcej można obejrzeć na mojej stronie. http://www.andrulonis.pl/ Edited February 13, 2016 by rulonis Share this post Link to post Share on other sites
Naionel 13 Posted February 13, 2016 Ale w jaki sposób udało Ci się tak precyzyjnie pozycjonować owe krzywe? Myślałem, ze zazwyczaj nakłada się ich na meshe mający jakieś creasy lub z przytrzymanym Shift żeby zrobić okrąg. Niesamowite prace! Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 13, 2016 Muszę Cię rozczarować - ręczna dłubanina :-) . Niestety, automatyczne funkcje, np. snap w curve mode, przydają się tylko czasami i nie zawsze są przewidywalne. Share this post Link to post Share on other sites
Camel 300 Posted February 13, 2016 Człowieku, to jest jakiś obłęd. Ciary mi po plecach przeszły :) Share this post Link to post Share on other sites
JackTheRippy 594 Posted February 14, 2016 Gratuluje topki na ZBC :) Wszystko mi sie niesamowiecie podoba, poza tym ecorche calego ciala, jest troche niedociagniec. Brakuje fronta tutaj moim zdaniem! Share this post Link to post Share on other sites
rulonis 27 Posted February 15, 2016 Camel, dzięki. Nie spodziewałem się takich efektów. :-) JackTheRippy, dzięki i pewnie masz rację, zawsze można jeszcze coś poprawić. Share this post Link to post Share on other sites
jeunesse 10 Posted February 15, 2016 Wysoki poziom - gratki. Share this post Link to post Share on other sites