Jump to content
Sign in to follow this  
MichalJaroszewicz

Interior: Slaska Kitchen

Recommended Posts

Cześć,

 

Chciałbym zamieścić tutaj moją pierwszą pracę, wnętrze kuchni zlokalizowanej na poddaszu adaptowanej kamienicy w Szczecinie, co było tematem jednego z przedmiotów w poprzednim semestrze. Tak naprawdę w projekcie adaptacji chodziło o stronę techniczną, zaproponowanie nowej konstrukcji więźby itp. a nie o sam projekt wnętrza, więc przyznaję, że pod względem designu kuchnia niczym się nie wyróżnia, no ale postanowiłem ją ukończyć tak by móc w końcu coś zaprezentować światu ;)

 

Całość renderowana w Coronie, obróbka głównie Photoshop, praca zawiera trochę stuffu od Tomka Michalskiego, bbb3viz oraz Everów.

 

https://www.behance.net/gallery/34149465/SLASKA-KITCHEN-(CORONA)

 

nev6mLs.png

 

wlngo0z.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dużo tej mgły i jeszcze na przyszłość daj wyższy parametr internal resolution przeciwdziała on ząbkowaniu krawędzi które jest mocno widoczne u ciebie na krawędziach uchwytów i blatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

O widzisz a ja zawsze mam problem z ząbkowaniem. Dzięki. Co do mgły to była to moja największa bolączka, chciałem uzyskać taki trochę hmm Instagramowy look, ale miałem problem z odpowiednim zbalansowaniem efektu, gdyż na każdym ekranie w domu na jakim to sprawdzałem obraz wyglądał inaczej. Na 3 laptopach w domu rzeczywiście rendery wydają się sprane, natomiast jak wydrukowałem te wizki kontrast był znacznie lepszy, a kolory żywsze. To samo się działo na moim LG G3. Uznałem, że matryce w laptopach są bardzo słabe i przygotowałem rendery tak, żeby wyglądały ok na lepszych ekranach. Ale ponieważ już kilka osób zgłosiło mi ten sam problem, zastanawiam się czy coś nie pomieszałem z ustawieniami wydruku. Tak czy inaczej sprawdzę to jeszcze, dzięki za opinie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do posta bardzo fajnym filtrem niestety odpłatnym jest ArionFX do photoshopa, dwa wyrenderowałbym sobie zdepth albo pobawił się w camera raw correction pedzlem zmian zamgleniem aby nie było ono takie jednolite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosyć dobry poziom realizmu, tylko ta mgła.

A i wyłącz nieużywane pole grzewcze na płycie.

Ogólnie całość idzie w dobrym kierunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajna wizualizacja. Lubię taką postprodukcję.

Zastanawiam się tylko dlaczego ten kran jest aż tak czarny?

 

Zdradzisz jakieś szczegóły na temat oświetlenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :) Kran jest czarny, bo nie ma przydzielonego materiału, to MultiSub Object i najzwyczajniej w świecie zapomniałem nałożyć dla tych poligonów z odpowiednim ID materiału, nałożyłem metal, a o tym wężyku zapomniałem, w zasadzie to wcześniej nie zwróciłem na to większej uwagi. Moje niedopatrzenie.

 

Oświetlenie nic nadzwyczajnego, mapa HDRI + Color correction.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie że takie czyściutkie te rendery, ja mam zawsze problem z szumem. Ile render passów renderowałeś i jakie ustawienia w sampling balance?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to jest pierwszy render to ja jestem w ciężkim szoku i tylko mogę pogratulować realizmu. Na vray trzeba by się ostro napocić żeby taki efekt uzyskać na samym początku :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

przemone, dzięki, chociaż w moim przypadku ciężko w zasadzie stwierdzić na jakim etapie "kariery" jestem. Jest to pierwsza moja "profesjonalna" wizualizacja, do której się przyłożyłem, ale przed nią wykonałem jeszcze kilka renderów na potrzeby projektów uczelnianych, gdzie robiłem je trochę na szybko, aby tylko były. Więc formalnie rzecz ujmując nie jest to moja pierwsza produkcja na Coronie w ogóle, ale pierwsza w całości ukończona ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemone bo corona jest właśnie banalna dla początkujących zasadniczo rendery puszczasz na domyślnych ustawieniach a światło kamery ustawiasz w trakcie renderingu czego nadal w vray' u nie ogarnęli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy