Jump to content

Recommended Posts

Nieco to ciągle zbyt chaotyczne nawet na szkice. Brakuje trochę wyraźniejszych kontrastów i krawędzi, a dużo jest naprawdę noisowego brushworka. Spróbuj siadać do codzinnych rozgrzewek z czymś już tam zasetupowanym w głowie, żeby nie szukać kompozycji i tematu w trakcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dla mnie super

;)

 

Nieco to ciągle zbyt chaotyczne nawet na szkice. Brakuje trochę wyraźniejszych kontrastów i krawędzi, a dużo jest naprawdę noisowego brushworka. Spróbuj siadać do codzinnych rozgrzewek z czymś już tam zasetupowanym w głowie, żeby nie szukać kompozycji i tematu w trakcie.

 

Dzięki Sayja za komentarz, postaram się szkicować trochę bardziej świadomie :D

 

+ malunek żeby nie było pustego wpisu

 

 

 

lSxNeGV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka speedów i szkiców

 

 

 

0TsBdb5.jpg

 

Cff7zqN.jpg

 

1XwB7l5.jpg

 

fe25WzZ.jpg

 

mZhAULO.jpg

 

us0TF6h.jpg

 

GXvJBr3.jpg

 

OoR0ip0.jpg

 

19GeCIx.jpg

 

k4yJslM.jpg

 

y7Aydrd.jpg

 

rstRw8V.jpg

 

qEkra3o.jpg

 

7NBuN4o.jpg

 

qIKlNqv.jpg

 

3yKd1PM.jpg

 

BfYDSHF.jpg

 

jfKAWb6.jpg

 

3t02h42.jpg

 

bHuzHJB.jpg

 

7zdH721.jpg

 

AMsi1Yr.jpg

Edited by Piotr Jamroz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka speedów głownie na facebookową grupę "daily spitpaint". Maksymalnie 30 minut jeden ;)

 

 

"Rite of purification"

 

1FJyLZU.jpg

 

"Speed boost"

 

0Iw6GVI.jpg

 

"Renegade leader"

 

f2hm2he.jpg

 

"Soldier on patrol"

 

Dz5BNM5.jpg

 

"Cloud city"

 

sDjCPFT.jpg

 

"Snow vilage"

 

3XR4050.jpg

 

"Swamp fishing"

 

gqIijQm.jpg

 

"Swamp fishing"

 

ax6ZLl7.jpg

 

"Modified zombie"

 

zeuo4C7.jpg

 

"Treasure chamber"

 

SKq7FK6.jpg

 

I szkice bez tematu

 

ao0vwJI.jpg

 

wPYuJs8.jpg

 

KJeitjs.jpg

 

pGlk4al.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mega fajne kolory, klimatyczne i dynamiczne c:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładnie światłem zagrane. Zdecydowanie hard surface wychodzi lepiej w takim stylu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mega fajne kolory, klimatyczne i dynamiczne c:

 

Dzięki, klimat to mój priorytet, miło że jest zauważalny :D

 

 

ładnie światłem zagrane. Zdecydowanie hard surface wychodzi lepiej w takim stylu.

 

Dzięki! :D

 

 

Malunek sprzed kilku tygodni:

 

TAu6kdS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciekawe, kompozycje bym nieco zmienił, by ściągnąc oko do tej czaski pod jej nogami. Teraz oko skacze od czaszki to czaski i nie opowiada historii dziewczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciekawe, kompozycje bym nieco zmienił, by ściągnąc oko do tej czaski pod jej nogami. Teraz oko skacze od czaszki to czaski i nie opowiada historii dziewczyny.

 

Dzięki za uwagę! :D

W pierwotnym założeniu wzrok miał być prowadzony mniej więcej w taki sposób, szkoda że nie wyszło, będę musiał nad tym popracować

 

 

pR5nKBc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i w zasadzie tak jest ale kończysz na dłoniach, które nie opowiadają historii, a faktycznie w dolnej części jej ciała zostaje uwaga i szuka sie jakiś wskazówek, kim jest co tu robi etc. Naturalnie uwaga kierowana jest z powrotem na czaszki, bo one budują jakąś narrację i dziewczyna idzie na drugi plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja widzę ten snop białego światła i to on przyciąga najbardziej moją uwagę. Z ciekawej kompozycji robi się centralna. Może jakby trochę odwrócić uwagę od tła? Albo puścić to światło bardziej z prawej? To tylko moje odczucia mogę się mylić :D

 

Pracka fajna.

mzX3lxe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olaf ma rację, dłonie nie pomagają historii i odstają poziomem namalowania od pozostałości postaci.

Jeśli nie mogłeś znaleźć idealnej refki to polecam samemu zrobić. Zwykle wychodzi dużo bardziej precyzyjnie i szybko niż szperanie w necie.

 

Poza tym detalem praca ma serio świetny klimat. Keep going! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za uwagi :D Dorzuce jeszcze kilka 5-10 minutowych szkiców robionych równolegle do poprzedniej pracki żeby wejść trochę w klimat:

 

 

 

 

 

 

 

TBKWHCY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo klimatyczne indeed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć! Wrzucam spowrotem kilka rzeczy które nie przetrwały ostatnich zmian. Fajnie że coś nowego dzieje sie na max'ie 😄 pozdro

mono240rppiotrjamroz.jpg

mono399piotrjamroz.jpg

mono390piotrjamroz.jpg

piotrjamroz2.jpg

MONO373piotrjamroz.jpg

piotrjamroz1.jpg

piotrjamroz3.jpg

gouache1piotrjamroz.jpg

piotrjamroz4.jpg

piotrjamroz5.jpg

PR9piotrjamroz.jpg

PR10piotrjamroz.jpg

pr20piotrjamroz.jpg

PR30piotrjamroz.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kilka szkiców na pewien discordowy challenge, temat "portal"

portalPiotrJamrozz.jpg

Edited by Piotr Jamroz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Eksperyment w artrage, węgiel i więcej szkiców 🙂

portrait1aPiotrJamroz.jpg

14piotrjamroz.jpg

15piotrjamroz.jpg

18piotrjamroz.jpg

2piotrjamroz.jpg

9piotrjamroz.jpg

piotrjamroz3.thumb.jpg.3763a8e4513ae0ddfe1d9825048cd182.jpgpiotrjamroz2.thumb.jpg.ed9927c9c0ecbb11799154231e649fc3.jpgpiotrjamroz1.thumb.jpg.f1c9ae87960af6da5866c31da76ffb05.jpgMONO366.thumb.jpg.83c41c7ab023628b524d1b267c349b04.jpg

PR136.jpg.8af942150b6bc02639438b2ff1c393d6.jpgPR170.thumb.jpg.1569d942b9a4412c15fa3e210a575ca8.jpg

PR62.thumb.jpg.76bb49274fdff07a17f0e0576e9c732e.jpgPR60.thumb.jpg.79311a8e9933aa419a591832662f2452.jpgPR79.thumb.jpg.5c9a164b4a3914c5a4e198028db3392b.jpg

Edited by Piotr Jamroz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy