Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam! Czy jest jakaś metodologia lub kolejność w któej powinno nadawać się materiały dla static obiektów? Bardzo często mi się zdarza że zwyczajnie materiału nie chcą przyjąć i to nie ważne czy nadaje go za pomocą zaznaczenia i "M" czy poprzez przeciągnięcie na obiekt. Materiał niby nadany a później w renderze defaultowy mat...

  • Replies 4
  • Views 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Nie zmapowane, modele po 10mln poly +. Ale materiały bez tekstur, zwykła glina z delikatnym sss, mapowanie nie powinno być potrzebne (chyba że modo ma taki wymóg że static musi miec uv inaczej nie da się nadać nic).

Przez M nie da się nadać materiału static meshom, bo nie ma dostępu do poszczególnych poligonów, ale jak klikniesz na obiekt prawym klawiszem myszy, to możesz mu nadać item mask i w ten sposób nadać obiektowi materiał

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy