Jump to content

Recommended Posts

Witajcie. Rzeźbię w wolnych chwilach auto, jest to koncept który robię wg własnego pomysłu. Auto wybrałem z powodu sympatii do tej marki i modelu S15.

 

Auto będzie stylizowane na driftowóz, więc jeśli by ktoś miał ciekawe uwagi które warto wprowadzić do realizacji to proszę pisać ;)

 

Cały WIP można zobaczyć tu.

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zapeszajmy lecz mam w związku z tym autem pomysł na króciutkiego shorta. Zarezerwowałem katalog na dysku o nazwie Apex Fever. Ale póki co detale wnętrza. Teraz są tam placeholdery które mają zadanie dać pojęcie o wielkości/położeniu urządzeń podzespołów i później zamienią się w nie.

 

d80c8b35588619.5700598990e0c.jpg

 

A teraz pytanie za 10 punktów. Co to jest doklejone na zielona taśmę do gaśnicy z przewodami? Reduktor, sterownik jakiś? Znawcy tematu, wypowiedzcie się proszę.

 

IMG_1306.jpg

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

switch do gaśnicy dla silnika. ale to co wrzuciłeś to w sumie trochę dziwnie. w sensie standardowy ręczny :X nie hydro łapa dziwne dziwne. + przydał by ci się negatyw :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami hydrauliczny ręczny przypomina jak zwykły na linkę, ale ten faktycznie wygląda na stock. Jeśli auto nie musi przejść przeglądu, to możesz mieć hydrauliczny zamiast. Niemniej jednak to prawie na pewno zwykły. Może to work in progress?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowy ręczny bo auto klasy Street Legal, a co za tym idzie mniej przeróbek. Także tapicerka fabryczna, nie wiem jak z tyłem czy jest kanapa czy blacha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy długo trudno powiedzieć hmm raczej tak ale nie mam parcia na szybki termin gdyż go nie ustaliłem. Projekt prywatny. Koncentruję się na odwzorowaniu, detalu i czas to kwestia drugoplanowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placeholdery zastąpiłem obiektami. Pocięte szyby musiałem zastąpić fabrycznymi gdyż formuła podkategorii D1SL takich wymaga. Jest panel sterowania klimatyzacji, wyświetlacz wielofunkcyjny i "switch gaśnicy do silnika" (dzięki Maciek Jutrzenka).

 

8502c335588619.57058df8ada29.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo bardzo ladnie idzie :)) nie zarob sie tylko na smierc :) trzeba jeszcze teksturki pomeczyc.

Super ze oponki maja geo napisy a nie tekstura i jeszcze pytanie techniczne. Robisz szkla z gruboscia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz zupełną rację ptaszku. Czasami mnie ponosi, heh co poradzisz :), pod koniec chciałoby się szybko skończyć a tu guzik, przełącznik, śrubka. Popierdółki. Dziękuję za uznanie, i tak szyby mają grubość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic sie nie da poradzic :) ale to dobrze. Albo cos robic na maxa albo w ogole :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne auto wybrałeś ;] Drugi nissan po s13, który bardzo mi się podoba ;] Co od ręcznego to nie musi to być oryginał, widziałem tak spasowane, że wyglądało jak oryginał (oryginalna rączka, wszystko ukryte w oryginalnym tunelu), a oryginałem nie było ;] Powodzenia ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wzór kraty który czaił się w mojej głowie od kiedy zobaczyłem podobny w Golfie II GTI. Jeszcze poprawię mapowanie i dodam szwy.

 

 

 

458a9a35588619.5709815346466.jpg

 

a6eeb035588619.570ab70fe3f7f.jpg

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelowanie nadwozia zakończone. Mógłbym dużo pisać o tym ale może pokażę. Tak tytułem wstępu, robiłem mapowanie we wnętrzu, dużo naprawdę poprawek i detali. Miałem gotową kanapę, lecz tył trzeba było wypatroszyc do gołej blachy i przekonstruować klatkę na sześciopunktową. Ale do rzeczy:

 

9e636635588619.5716256944281.jpg

 

435cc135588619.5716256b98875.jpg

 

4d0e2035588619.5716256b99db3.jpg

 

d125db35588619.571625694560a.jpg

 

Koła czyli opony pobrudziłem w Mari, felgi paćknąłem pędzlem ale słabo widać. Pojawiły się shadery i rendery narazie wczesne próbne.

 

0536bb35588619.5716256b97cee.jpg

 

A tutaj buda którą zostało zamapować i można wieźć do lakiernika :)

 

a48ae035588619.5716256945ccc.jpg

 

 

Ah, i jeśli jesteśmy przy malowaniu moja prośba - jako że to koncept przedstawiajcie swoje pomysły na kolorystykę nadwozia. Temat wciąz otwarty. Obiecuję rozważyć każdy pomysł, bardzo możliwe że ktoś z Was zdecyduje o tym jak pomalowane będzie auto. A wiadomo że w tym temacie panuje wielka dowolność.

 

Pozdrawiam

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

super, siatką Panie od zawsze inspirujesz. kolory modne w tym roku, to bardzo ciemna, butelkowa zieleń i dumnie przecinająca ją musztarda z dodatkami bieli. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wezmę to pod uwagę, dzięki.

 

A jeszcze coś z teksturowania wnętrza:

 

97b58e35588619.571631dba26f3.jpg

 

Pisząc Wasze propozycje pamiętajcie że to auto jest płci żeńskiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maciek Jutrzenka- z tych 3 ktorych podales , to zdecydowanie pierwsza wersja. To kwestia juz pewnie gustu ,kto jaki kolor preferuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeci super,

Bedziesz robil tez taki duzy spoiler w tym wypadku?

Moim zdaniem fajnie pasuje do calosci i szkoda byloby go nie miec :)

 

tak patrze na to malowanie i mysle ze jednak szalenstwem by bylo sie na to zdecydowac :) W sensie zrobienie takiej tekstury (pewnie w 8k) to duuuzeee wyzwanie :)

Daj znac na jakie sie zdecydowales.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedziesz robil tez taki duzy spoiler w tym wypadku?

Moim zdaniem fajnie pasuje do calosci i szkoda byloby go nie miec :)

 

Tylko że w myśl zasad, spoiler nie może wystawać poza obrys auta na szerokość. Odbiegłem od tych zasad argumentując sobie że to "concept", boczki drzwi są nieseryjne. I szczęśliwie doczytałem ten regulamin jeszcze na czas, dlatego wystarczyło wrócić do "starych" szybi dodać klimę.

 

Pomalowanie tego nie wydaje się mi takim szaleństwem jakby można się spoedziewać. Warunkiem jest dobrze zamapowana buda.

 

I tutaj z pomocą przychodzi forum polycount:

 

R33_wire.png

 

Im większe patche/mniej szwów tym łatwiej pójdzie teksturowanie. A szwy są naturalne, bo definiują je łączenia blach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ogarniam czemu sobie tak utrudniasz nie prościej zrobić uv'mapke whatever jaka. imho.. I w blenderze to pomalować? ściagasz tylko sobie wszystkie decale robisz sobie je na alfie i potem tylko w 3D sobie je klik bah bah bah a blender sam rozwiazuje gdzie to ma iść na texturce :) podziwiam że ludzie jeszcze texturują w 2D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy