Jump to content
osael

Trailer Watch Dogs 2 w wykonaniu Platige Image

Recommended Posts

Poza twarzami, wszystko klasa. Fajny montaz i kadry. Podoba mi sie dyrektorka calosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego pasująca ścieżka dźwiękowa. Bardzo fajny trailer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi natomiast podoba się średnio, znacznie bardziej przypadły mi do gustu trailery The Division zarówno - ten z E3 2013 jak i Opening Cinematic (ale są to animacje w całkiem innym stylu niż powyższa od PI, więc porównanie może być mocno nietrafione).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno nie wykonali wszystkiego. Tylko pewne elementy w ujeciach ktore tam sie znajduja mysle ze sa zrobione w PI. PI nie ma takich mocy przerobowych by zrobic od zera calosc razem z assetami. Sa tez slabi jesli chodzi o design i concept art w zachodnim stylu z ktorym mamy doczynienia po takich grach jak GTA3,4, division, watchdogs.

 

http://www.platige.com/en/page/714-Watch_Dogs_2

Tak jak myslalem. Brakuje w creditsach osob odpowiedzialnych za assety i design. Dostali wszystko z gry i ubi chcialo by po prostu wyrenderowali to troche lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to teraz wiadomo czemu w grach Ubisoftu są takie downgrady względem trailerów a gotowego produktu. Render zlecają firmom. Ech...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norden, to chyba jasne, że nie zrobili wszystkiego od zera.

 

Reżyseria i kadry są bardzo fajne. Montaż logiczny, niechaotyczny. Dobrze to się ogląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: nieświadomie popełniłeś jeden z najprzyjemniejszych komplementów jakie dzisiaj usłyszeliśmy :) :*

Tym większe brawa dla ekipy z Tomkiem Sawińskim na czele! dokonaliście czegoś co w pi było dotąd jeszcze niemożliwe haha! i to w 100% prawda, nie tylko w złośliwej głowie Nordena :)

 

dumny!!!!

ciesze sie że lubicie, pozdr!!

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, ale serio wszystko sami robiliście? Ile to zajęło?

No! Opowiedzcie coś! Fun facty z obrazkami najlepiej! ;-)

 

Jeżeli to ironia to wybaczcie, przez internet trochę ciężej dostrzec :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajebiste. Film ma świetny, bardzo swobodny flow, dlatego szkoda ze nie ma w creditsach autora scenariusza i montażysty. Czy był jakiś narzucony z góry script? Czy to raczej swobodna wariacja na luźny temat, i wszystko na koniec pospinał reżyser? Dawno niczego tutaj się tak przyjemnie nie oglądało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chlopaki, konkret. UBI zawsze mialo solidnej jakosci cinematik trailery. Nie ma wstydu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie zmontowany trailer - nawet bym nie pomyslal ze to Platige moglo zrobic / gratki dla zespolu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bol dupy? Niieeeeee.

Stwierdzam tylko ze w PI siedza wyrobnicy a nie artysci. Jedynie gdy 500 osob z ubi wyrezalo assety przez 4 lata (bo czesc pewnie jest z poprzedniej giery) + ich pomysl i styl na uniwersum jestescie w stanie dostarczyc cos co wyglada.

Edited by Adek
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieńdoberek

 

Mieliśmy do dyspozycji trochę assetów od UBI, głównie dużą i średnią architekturę (jeśli chodzi o envy). Problem polegał jednak na tym, że były to w większości niższe LOD'y albo nawet placeholdery. Finalnej hi-resowej geometrii dostaliśmy bardzo malutko (o ile cokolwiek można nazwać z tego "finalne"). Cała zabawa w tym, że nie były gotowe do użycia assety, tylko fragmenty leveli, prawdopodobnie wyplute bezpośrednio z silnika. Modelarska robota była w tym przypadku równie ciężka i niezbędna, co przygotowywanie modeli od początku. Traktowaliśmy ten materiał w większości jako bazę pod dalszą pracę i refki. Było to momentami tak samo uciążliwe jak i pomocne.Swoją drogą, naprawdę ciekawe było zajrzenie nieco w "bebechy" leveldesignu takiego otwartoświatowego kolosa. Jest tam naprawdę dużo bardzo przemyślanej inżynierii niewidocznej od strony odbiorcy.

 

Sfera designu, reżsyerii i pomysłów jednak to już całość po naszej stronie.Damian i Kuba tutaj zarządzili ale każdy z teamu dorzucił swoje 3 grosze nie tylko od strony technicznej.

 

Ja powiem tylko, że to co dla mnie było najciekawszym wyzwaniem to przebicie się przez myślenie, że "to ujęcie to tylko 15 klatek, można odpuuuścić". No nie można właśnie. Nawet w takim dynamicznym montażu, gdzie liczy się bardziej wrażenie odciśnięte na widzu i rytm, trzeba traktować każdy shot jako odrębną ilustrację. Oczywiście, nie zawsze się to udaje i gdzieś tam odpuscić czasem trzeba, ale chodzi o podejście i sposób myślenia. To zupełnie inny rodzaj pracy niż, kiedy ma się kilka lokacji na całą produkcję i w ich obrębie dzieje się akcja. Tutaj trzeba było dużo bardziej pracować "pod kamerę". Piszę o tym, bo dla mnie było to coś co ten projekt odróżniało od innych, warto zwrócić na to uwagę.

 

Dzięki za dobre słowa. Działamy dalej :)

Rock on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie wyszło! Niezły, dynamiczny montaż. Oglądając od razu nasunęła mi się myśl o serialu Mr Robot (chyba jakoś niedługo drugi sezon) :> I dzięki za garść informacji @Vorek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis ogladalem nie wiedzac jeszcze ze to z PI. Kapitalne to ujecie pomiedzy 0:13 a 0:15 - bez pozniejszego przygladania sie, za pierwszym razem myslalem, ze to po prostu filmu kawalek wmontowany. Super robota! Muza mnie zmeczyla od polowy mniej wiecej ale ogolnie jest moc. Gratulacje dla ekipy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie pytanko: Intro Marcusa też robiliście?

I nie chodzi mi tylko o sam model ale cały design z montażem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takie pytanko: Intro Marcusa też robiliście?

I nie chodzi mi tylko o sam model ale cały design z montażem.

 

Hej, to nie nasza robota my tylko wykonaliśmy główny trailer,

 

w imieniu ekipy dzięki za miłe słowa :)

 

a tym czasem idę dalej mieszać w tym wiadrze co Norden pisał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czemu niektórzy oceniają pracę przez pryzmat tego kto to robił. Co za różnica?

Fajnie się oglądało, ciekawe ujęcia, muza pasowała. Czasem trochę za dynamicznie - można trochę się zgubić i zanim wzrok natrafi na to na co powinien, zaczyna się kolejna scena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

a tym czasem idę dalej mieszać w tym wiadrze co Norden pisał

 

cudenko

 

co do filmu, ode mnie rowniez gratki, dobrze sie to oglada od poczatku do konca, good job.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy