JohnZi 351 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Hej, ostatnio mieliśmy okazje robic CG krowe do reklamy dla Platiga. Z czasem zrodził sie pomysl na taka krótke animacje i obrotówke. Futrzeniem zajął się Grzegorz Jankowski, animował Bartosz Jerczyński na rigu Tomasza Kurgana, projekt nadzorował Konrad Kiełczykowski a ja bawilem sie shaderkami, swiatlem, troche teksturek i compositing tych dwoch shotow. https://www.artstation.com/artwork/l68bJ Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Bardzo zacna krowa. Link to post Share on other sites
thecrev 79 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Piękna krowa :D masz jakiś patent na włosy? modeluje właśnie tygrysa (jest w wątku WIP jakbyś chciał możesz zajrzeć) i potrzebuje zrobić włosy ale nie wiem czy hair and fur z 3ds maxa się nada. Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 722 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Dobra robota naprawdę. Link to post Share on other sites
Traitor 1,413 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Wypasione! Link to post Share on other sites
reminoir 47 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Rewelacja! Poziom realizmu miażdży :) i ta animacja. Aż mi się przypomniało jak za młodu jeździłem do babci na wieś gdzie krówki też tak strzygły uszami - dokładnie tak to wyglądało :D Podłączam się do pytania kolegi thecrev - jak zrobione zostały włosy? Link to post Share on other sites
blinq 353 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Śliczna krowa. Podłączam się pod pytanie o sierść :) Link to post Share on other sites
2013 747 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Bardzo mi się podoba, niesamowity realizm! Link to post Share on other sites
zgrzewacz 15 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Futro robione w yetim, użyte 2 mapy na displacement (futro i luźne włoski), reszta atrybutów malowana w yetim na groomach. Czesane też na groomach. Partikle (muchy) w houdinim. Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 nie mam pytan..... front! Link to post Share on other sites
Hris 533 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 ja też nie mam pytań...miazga. Animacja jak real, sierść/włoski jak real, światło obłędne, muchy oskar za rolę drugoplanową:) Front! Link to post Share on other sites
Reynevan 231 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Świetna krowa, jedna z lepszych graficznych prac jakie ostatnio widziałem :P Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Smialo bym dotacje dal z UE. Link to post Share on other sites
Loozack 528 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Wow, to już jest ten poziom, przy którym nie da się odróżnić cg od fotki, mega robota. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
czaps 36 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Masakra ! aż się chce tylko po mleko wyjść do sklepu.. szacun ! Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 fotoryl ! swietnie to wyglada, gratulacje ! te wszystkie fałdy skóry to na riggu czy jakies symulacje ? Grzegorz - mozesz opisać swoj workflow z tą warstwą displejsa dla futra w yetim ? :) Link to post Share on other sites
zgrzewacz 15 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Oprócz partikli i grzywki zero symulacji. Wszystko animowane na rigu Szampka (Tomasz Kurgan) ;). Z displacementem najtrudniej było zmatchować się futrem z displacem z arnolda (body). Reszta była już po stronie Bartka (ukłon za animacje) i Johnziego (uklon za "jaw drop" render) Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 nooo Szampek - szacun ! mógłbys coś więcej napisać o tym riggu ? :) zgrzewacz- dzięki za odpowiedź ... ale może podzieliłbyś się bardziej dokładnie tymi wartościami displejsa i różnic między arnoldowym a maykowym ? może jest jakiś sprytny przelicznik ? :) JohnZi- też byśmy poprosili o jakieś info nt. świateł i shadrków arnoldowych :) Link to post Share on other sites
ptaszek 618 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Wspaniale!!!! Link to post Share on other sites
Hatt3r 50 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Mega krowa!! Gratuluję! Link to post Share on other sites
JohnZi 351 Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 Dzieki za pozytywny odzew:) Jesli chodzi o rendering to jako bazowy shader wlosow uzylem alhair, ale robilem akurat podobne testy na marschnerze i tez dawal rade. Przy krotkich wlosach zbytniej roznicy nie widzialem poza czasami ( na korzysc marschera) . Chodzilo bardziej o to zeby ujednolicic wszystkie uzyte shadery w scenie. Oswietlenie to prosta hdrka i sun plus jakies area lighty do blikow :) close up liczyl sie srednio troche ponad 3h na ramke, bez dofa ( dodany w poscie). Obrotowka z wszystkimi trawkami itp liczyla sie srednio z 4 h na ramke. Link to post Share on other sites
artzgodka 140 Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 4h/fame ... na jakim sprzęcie ? Link to post Share on other sites
JohnZi 351 Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 Na jakis i7, na xeonach szybciej. Juz dokladnie nie pamietam :) Link to post Share on other sites
Pionier 559 Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Konkret Panowie, full pro opcja :) Link to post Share on other sites
artzgodka 140 Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Na jakis i7, na xeonach szybciej. Juz dokladnie nie pamietam :) mega szybko Link to post Share on other sites
Recommended Posts