Jump to content
Graft

Szkicownik_Graft

Recommended Posts

Dawno nic ode mnie nie było. Dostałem pracę i ogarniam przeprowadzkę ;)

 

Mały WIP

rI6hfyB.png

 

Od dzisiaj 3D również będę wrzucał do tego wątku, aby mieć wszystko w jednym miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gratulacje! :) A gdzie i jako kto? Pochwalisz sie nam? ;)

 

Prime Bit studio w Rzeszowie. Na stanowisko grafik 2D/3D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i super xD

Wydawało mi się, że łatwo dostać robotę mając takiego skila jak Ty, a tutaj trzeba się jednak nagimnastykować ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

3tfzB8E.png

 

txGSClE.png

 

Jak się ustawia w Blenderze zoom kamery, aby był bardziej precyzyjny na bliskich odległościach ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
https://blendermarket.com/products/bpainter to testował ?. prawie niezłe ,jak wiekszosc addonów do blndka prawie heeh

 

edit btw bardzo ładnie cieniowane te modele.

 

Widziałem już ten addon. Generalnie chłopak robi fajne dodatki do blendera,

Obecnie w blenderze najbardziej boli ta kamera która przybliża "skokowo" wiem, że na pewno da się to ustawić jakość, ale nie mogę znaleźć gdzie :/ na dużych odległościach to nie problem, ale jak rzeźbię, albo maluję detale na modelu to jest masakra.

 

Jak ktoś, czuje się kompetentny to niech mi wytłumaczy(najlepiej jak dziecku) jak to ogarnąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam na to taki sposób narazie, żę ..mam osobne okno z kamerą[z zewnątrz] i osobne 'w kamerze' [kamera dodatkowa oczywiscie nie pisze o viewport cam]; przydaje sie tez skroot do funkcij 'view selected' i do center view to cursor' czasami odświeża to 'myslenie blendera ' , poza tym przydaje sie ustawic w ustawieniach interface'u na on /cursor depth/auto depth//zoom to mouse position i rotate around selection; tyle zzauważyłem ale niemaluje w blendku ani nie skulptuje hehe zapytam typa w robocie moze wie cos wiecej/ w ustawieniach interface masz też opcje [smooth view ] ale nie zgłebiałem problemu bardziej, tak żę powodzenia ;]

 

 

edit: jak uzyważ wacoma to nie ma skoków ,przynajmniej u mnie ;d

Edited by sicksicksick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba ogarnąłem to w końcu. Bo jest dwa sposoby przybliżania za pomocą kółka myszy i trzeciego przycisku(też kółka u mnie) wycentrowałem widok na scenie i potem przybliżyłem za pomącą kółka. Jak miałem kamerę blisko obiektu zmieniłem sposób na 3 przycisk i mam taką precyzję o jaką mi chodziło. Normalnie można teraz pracować :D Aż wstyd się czasem pytać o takie proste rzeczy.

 

- - - Połączono posty - - -

 

A i co by tak pusto nie było. Nowy model zaczynam.

ElUUGGS.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy idą w miliony polygonow, a Ja jakoś znowu w odwrotną stronę

JmvlABc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten low poly jest fajny, zajebisty jest też ten z Cthulhu! Powinieneś więcej takich robić. Nie wiem czy jest na to popyt, ale przynajmniej miło się ogląda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Płynny zoom" ctrl + środkowy przycisk myszy/pokrętło + przesuw myszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Płynny zoom" ctrl + środkowy przycisk myszy/pokrętło + przesuw myszy.

Dzięki, już ogarnąłem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

naprawde ekstra teczka, jedna z bardziej pozytecznych jakie tu widzialem, mam nadzieje, ze zbeirzesz to wszystko do kupy i wydasz w formei albumu...to by bylo cos. Gratuluje nowej pracy chociaz nie bardzo siedze w temacie ale mam nadzieje,z e z gratulacjami nie na wyrost.

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
naprawde ekstra teczka, jedna z bardziej pozytecznych jakie tu widzialem, mam nadzieje, ze zbeirzesz to wszystko do kupy i wydasz w formei albumu...to by bylo cos. Gratuluje nowej pracy chociaz nie bardzo siedze w temacie ale mam nadzieje,z e z gratulacjami nie na wyrost.

pozdro

Dzięki za miłe słowa ;) a co do albumu to nie planuję. Raczej dalej będę tutaj wrzucał tylko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni ma czsu na album bo karciankę robi.. Prawda? (plz)

Jak ktoś mechanikę gry zaplanuje to ja chętnie zilustruję ;)

Oczywiście tylko żartuję :D teraz cały wolny czas na naukę oddelegowuje

 

ps. nie czuje, że rymuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne rzeczy, widać te modele dość przemyślenie pod względem technicznym całkiem, jak wrócę do 3D to muszę to u siebie lepiej dopracować. Szkice anatomii fajne, może trochę za mocno podkreślone te muły - tak jakby mega spięte były i nie jestem pewien, ale walor za mało zróżnicowany i światło zdaje się mieć taką samą siłę np. na dole jak i u góry? albo cień tak samo mocno na łydce jak na udzie? Ogólnie widać w twojej teczce co daje spokojne analityczne podejście, a i też masz wrażenie, że nauka 3D pomaga w 2D?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a i też masz wrażenie, że nauka 3D pomaga w 2D?

Zdecydowanie. Dużo łatwiej ogarnąć anatomię jak się uczy w 3d niż 2d.

Co do cieniowania tych nóg to zgadzam się z tobą, z "fizycznego" punktu widzenia nie jest ono poprawne. Na ten etap przyjdzie jeszcze czas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy