asdf 62 Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 (edited) Zmieniam ten temat w teczkę. Witam soft: Max, Vray, Photoshop, Arbaro, PlantStudio, troche DaVinci Resolve street view w google maps: link raw render: siatka: Edited April 14, 2017 by asdf Link to post Share on other sites
pbcg 80 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Witam Większości wymienionego softu nie znam, ale całość wygląda dość realistycznie, a najbardziej podoba mi się roślinność w szczególności chwasty między płytami;) Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 pierwsza myśl WOOOOAH ale sztos. druga myśl imhoo zaczynasz dostrzegać wiele niedociągnięc.. między innymi krawędzie budynku niszczą wszystko.. i to jak on odstaje jakby można by to powiedzieć roślinność to tutaj najlepsza sprawa ale pochodzą one ino z generatora więc.. Na największą pochwałę zasługuje texturowanie budynku według mnie generalnie i jako tako ogarnięcie całości. Do czego bym się przyczepił... Tekstóra asfaltu płytek betonu? nie wyglada za najlepiej jakby dostała blura wygląda trochę plastikowo. maskowanie kałuż też jest takie średnie imho popracowałbym nad krzywymi krawędzi. Link to post Share on other sites
Reynevan 231 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Na pierwszy rzut oka myślałem, że pierwsze fotki to referencje a temat to jakiś wip :D Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,573 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Wole wersje przed postem. "_" fajnie wyszlo. Link to post Share on other sites
Predator 130 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Pierwsza wersja lepsza aczkolwiek Ciut mocniej zdewastowałbym front i rzuciłbym na niebo jakieś pierzarki. Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 (edited) Dzięki za komentarze @pbcg spróbuj, te których nie znasz są darmowe. @Maciek Jutrzenka (tak się taguje 2-członowy nick?) akurat z chodnika i kałuży byłem zadowolony, przynajmniej z pierwszych 3 rzędach, nawet lustro wody załamuje się przy kontakcie z chodnikiem i roślinami. Z "roślin" zrobionych w PlantStudio (nie mylić z płatnym PlantFactory) wykorzystałem 6 modeli w ogródku koło schodów + te białe wystające ponad trawnikiem z prawej i lewej kolo pałacu, cała reszta była robiona ręcznie pomijając gałęzie z Arbaro. Przetestowałem kilka darmowych programów/wtyczek do generowania drzew i Arbaro moim zdaniem wypada najlepiej, może to nie OnyxTree ani SpeedTree i dopiero po zaimportowaniu obj widać co wyszło, ale kształt gałęzi wydaje się być mocno losowy tak jak w naturze. Wracając do PlantStudio poniżej obrazek z roślinami jakie w nim wygenerowałem (wykorzystałem tylko kilka). Modele nie maja koordynatów UV a łodygi składają się z niepołączonych cylindrów z otworami z góry i dołu więc sprawdzą się tylko jako baza albo zapychać w tle. Można w nim animować wzrost rośliny, który swoją drogą wygląda całkiem, całkiem. Jest Plant Wizard który pozwala na wybór kolejnych elementów rośliny żeby na końcu wygenerować model. I najważniejsza opcja- Breed która pozwala na mutacje (obrazek 2) @Reynevan dzięki, ale mógł byś się do czegoś przyczepić. @Sebazx6r @Predator Znajomi mówili że za mało kolorowe i prześwietlone niebo to zmieniłem, ale wyciągnąłem wnioski i już nie są moimi znajomymi. rośliny: mutacje: edit jeszcze folder vray history przerobiłem na pokaz slajdów, więc jeśli ktoś chce stracić 2 minuty życia to zapraszam: Edited June 28, 2016 by asdf Link to post Share on other sites
Guzowaty 13 Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 świetna praca w każdym detalu, Seba - kwestia gustu, nie ma aż tak wielkich różnic gdzie praca i tak wygląda bardzo dobrze. Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 Pociąg: Tym razem Corona, a drzewa ngPlant EU07: Tory razem z trakcją są sterowane jedną krzywą: [video=youtube_share;5ivDPSEfZZ0] Użyłem tego: Max Creation Graph Samples for 3ds Max 2017 (działa z 2016) Trakcja to kości, przypięte do słupów. Link to post Share on other sites
Akierek 156 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Mistrzostwo swiata ! :) Link to post Share on other sites
Nathanielxd 219 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Rozkręcasz się :) Model pod względem szczegółów robi spore wrażenie. Jeśli chodzi o render, to mam wrażenie, że tekstura nieba jest trochę słabej rozdzielczości.. ale poza tym bardzo fajnie. Link to post Share on other sites
peerbe111 18 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Jak Ci wyśle swój model lokomotywy to strzelisz taki ładny render? :) Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 (edited) RealFlow: Na youtube wrzuciłem jeszcze kilka testów, ale wydaje mi się, że ten jest najlepszy. Edited September 8, 2016 by asdf Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 2:1 :D Link to post Share on other sites
jakubziom 18 Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 hej! prace super realistyczne, pociąg extra, nie podoba mi się tylko to, że budynek (pierwszy render) rozjeżdża się do góry. Nie wiem, czy w max'ie jest w kamerze opcja shift, ale jak tak, to można by za pomocą tego wyprostować piony. Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 (edited) Wrzucam opis z Artstation: It’s my biggest and longest project so far, it survived overwriting encrypted partition and disc format :]. Scene is illuminated by lights coming for the lamp area that shine with different intensity and temperature on various objects plus two HDRs: one from noemotion that comes through curtains, and second from sIBL Archive mainly for spec reflections (affect diffuse set to 0,1) on dresser and everything on it. Base female mesh was generated in blender addon ManuelBastioniLab, and then edited in Zbrush. Skin texture done in Mari, for shading i used AlSurface shader Haircut done using fibermesh with hair and fur modifier on top. Dress used in scene is called "Diamond Horseshoe" from Elizabeth Hawes 1936. Triple dresser and mirror was recreated from collection Palais Royale, Michael Amini AICO. Bouquet was generated using free PlantStudio (not to be confused with PlantFactory). Dresses, lampshade and curtains done in Marvelous Designer. Rendered in Vray. Czas na obrazki! Edited April 13, 2017 by asdf Link to post Share on other sites
Graft 739 Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Super. Widać ogrom pracy. Poprawił bym tylko tę twarz kobiety(aby wyglądała bardziej kobieco) Same tekstury fajne tylko ten model ;) Oczywiście nie mam nic do brzydkich kobiet, ale jednak piękno się lepiej sprzedaje. Link to post Share on other sites
asdf 62 Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 (edited) Dzięki, ale już daje sobie z tym projektem spokój. Postać mnie trochę przerosła (nigdy nie robiłem), anatomii nie przeskoczę i nie w tym kierunku chce się rozwijać. Następnym razem wezmę sobie model z DAZ Studio dla spokojności, a teraz siadam do Majki :] Dorzucam jeszcze pierwszą wersje sukni: Edited April 13, 2017 by asdf Link to post Share on other sites
Recommended Posts