Jump to content
Sign in to follow this  
Helion741

Przedmiot 3D: Sci-Fi Pokeball

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Wrzucam moją najnowszą pracę wykonaną w 3DsMax / V-Ray / Photoshop.

Jest to model High Poly wykonany techniką Hard Surface.

Rysy i odkryty metal był wyrenderowany jako osobny pass i dodany w Ps przy postprodukcji. próbowałem też uzyskać podobny efekt przy użyciu VrayBlendMtl ale otrzymywałem rysy na czarnej części pokeball-a co wyglądałoby nierealistycznie, bo w wewnętrznych częściach trudniej o rysy/uszkodzenia, natomiast użycie Vray dirt jako maski nie zadziałało. Jeśli chodzi o UV-ki to jest to zwykłe mapowanie sferyczne.

Kreskówka nie podaje właściwie żadnych detali więc dodałem je od siebie. Wypustki na bokach oraz wykończenie "diamentowe" na guziku są dla zwiększenia przyczepności. zrezygnowałem z tradycyjnego układu kolorów (góra czerwona - dół biały) na rzecz symetrii bo poke kulka wydaje mi się dużo ładniejsza w ten sposób.

Dorzucę później jeszcze siatkę dla ciekawskich.damian-podeszwa-pokeball.jpg?1469794079

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy