Jump to content
milek

[Teczka 3D] Próby gameartu

Recommended Posts

Jakoś na modele i materiały nie zwracałem większej uwagi w tym wypadku. Unreala chciałem trochę poznać 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny element, laser. Było trochę roboty z HP, łączeniem tego wszystkiego, ale jakoś to wypaliłem 😉

Screenshot_3.jpg.629aa002fa422cbc49ec7c80779bc03f.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo spoko ten nowy render wyglada 🙂 bumpnij troche aa bo strzepi Ci krawedzie 🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, ale to po prostu screen z viewportu w substance :P  

Wyrenderuje jak już zrobię całość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale mozesz do zwyklego screena podibc aa w ustawieniach viuportu 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja, substance ma bardzo dobry viewport. Niedługo już chyba będzie można zastąpić nim marmoseta przy renderowaniu takich rzeczy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kolejne akcesoria. Każde po mniej więcej 2k trójkątów, tekstura 2k.

Screenshot_13.jpg.d81d52c32d782ebb1b9dafd63fc62eab.jpgScreenshot_14.jpg.27459146c301ebdd6b46428345eaeaab.jpgScreenshot_12.jpg.ab6cd57a758b6f318b87205ddf2876df.jpgScreenshot_11.jpg.8a538524ff705099fdf881d1194b58c0.jpg

Edited by milek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hejo, nareszcie ukończyłem karabinek. Trochę się z tym męczyłem, szczególnie pod koniec gdy miałem małe problemy z wypalaniem. Karabin na teksturze 4k, dodatki po 2k. Z trójkątami poleciałem, karabin 20k, dodatki po 2-3k, kolimator i laser po 7k. Nie wiem co jeszcze można napisać o modelu, jaki jest każdy widzi xd

 

miu-osh-screenshot004.jpg

miu-osh-screenshot006 (1).jpg

miu-osh-screenshot009.jpg

miu-osh-screenshot010.jpg

miu-osh-screenshot012.jpg

 

miu-osh-screenshot013.jpg

miu-osh-screenshot014.jpg

Edited by milek
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem zrobić taką wieżyczkę, przy której nauczę się nieco cyfrowego rzeźbiarstwa, ciesielstwa, materiałoznawstwa itp 😉

Aktualnie mam problem z gontem, na teksturze będzie chyba wyglądał zbyt płasko, geometria natomiast wykorzysta bardzo dużo trójkątów 😔

Przy okazji może ktoś coś doradzi. Praca w zbrushu na moim lapku to tragedia, nie sądziłem że to tak wymagający program. Czasami dłużej robię decymację (jeśli się nie wysypie...) i eksportuje niż rzeźbię. Dla przykładu, 10 narożnych kamieni 1x1m rzeźbię do około 30mln poly. Później żeby to wyeksportować muszę wszystko dzielić na subtoole i każdego decymować oddzielnie. Może ktoś zna jakieś lepsze sposoby i się podzieli 😉

Screenshot_4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skończyłem, ale zeszło mi z tym kilkukrotnie dłużej niż powinno. Rzeźbiłem te kamyki, drewno a ostatecznie i tak tego nie widać w takiej rozdzielczości, dramatów z decymacją już nie wspominam  😜

Tekstura 4k, większość ścian, elementów jest powielona. Za jakiś czas planuję dorobić parę elementów i może wrzucę do unreala.

 

 

 

11screenshot009.jpg

11screenshot010.jpg

screenshot002.jpg

screenshot005.jpg

screenshot007.jpg

screenshot008.jpg

Untitled-1.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Helikopter

Wyszły dwie tekstury po 4k, dwie po 2k, karabin wykorzystuje już w trzecim modelu, hehe.

Muszę sobie zrobić przerwę od takich rzeczy istniejących w rzeczywistości bo ani progresu wielkiego u siebie nie widzę, ani frajdy nie ma tej samej co kiedyś. 

Jakieś 60-80k poly, zależnie czy dodamy karabin, skrzydła.

 

miu-osh-screenshot009.jpg

miu-osh-screenshot008.jpg

miu-osh-screenshot009-2.jpg

miu-osh-screenshot010.jpg

miu-osh-screenshot011.jpg

miu-osh-untitled-2.jpg

miu-osh-screenshot007.jpg

miu-osh-screenshot002.jpg

Edited by milek
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

No powiem Ci że klasa jak dla mnie! Piękna robota. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny model pod przyszłą scenkę do nauki unreala.

screenshot000.thumb.jpg.a67de21c4b08c1df3d3b7b966154b182.jpgscreenshot003.thumb.jpg.096bbeb9839bf86b95905b0f629e102e.jpg514406470_screenshot003(2).thumb.jpg.5cbc7995d63618a9a243dae3f4330a69.jpgscreenshot002.thumb.jpg.0a57b37033b61b4776ad142998248808.jpg

screenshot001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 Zmontowałem wreszcie to wszystko w unrealu. Rośliny wziąłem z paczek na ue marketplace. Pierwsza rzecz z budowy tego typu leveli, trochę się nauczyłem 😉 Może ktoś będzie miał jakieś rady, albo poleci ciekawe materiały doszkalające.

111.jpg

222.jpg

333.jpg

444.jpg

555.jpg

Edited by milek
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy