Jump to content
notte

Teczka 3D - Notte

Recommended Posts

Hej, długo nic się tutaj nie działo.

W ramach odpoczynku od game artu, wypalania normalek i nauki kolejnych programów, wyrzeźbiłam taką oto panią.

Mam problem na którym utknęłam. Nie mogę żadnego portretu 'popchnąć dalej'. Tak dużo słyszałam, że dodawanie porów nie uratuje złego sculptu, że za każdym razem zatrzymuję się mniej więcej w tym miejscu myśląc że powinnam dodać więcej mid detalu.

Może to najwyższy czas na jakiś kursik? Może dalej szlifować podstawy?

C&C bardzo mile widziane.

 

edit: dorzucam refkę

http://www.3dscanstore.com/index.php?route=product/product&path=90_91&product_id=207

jak widać z takiej refki można dużo wyciągnąć :) Nie celuję w super podobieństwo tylko w uchwycenie detalu

Edited by notte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś coś z zupełnie innej beczki. Poprawiam (dla siebie) nieudany art test. Miałam przygotowaną bazę, więc szkoda było mi zostawić, a przynajmniej już mnie nikt nie poprosi o zrobienie na teście kolumny (mam nadzieję!) ;)

Jestem w trakcie retopo głowicy, trzon jeśli chodzi o sculpt to wciąż jest wip, w drodze jest również cokół.

 

Pozdro!

 

t5JpJrr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brnę przez retopo. Zrobiłam od nowa elementy które się powtarzają i następnym krokiem jest kopiowanie ich i dopasowywanie do sculptu. Chcę żeby akanty, 'świderki' i reszta elementów były jednym obiektem, tak jak to jest w oryginale. Zamierzam przygotować w ten sposób połowę głowicy (prócz góry), po czym dać symetrię na resztę. Logika podpowiada mi, że nie nigdy nie zobaczymy elementów które się powtarzają. Przy teksturach pewnie okaże się czy to był dobry pomysł.

 

Załączam screeny z paintera z pierwszym lepszym smart materiałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praca którą rozpoczęłam rok temu i porzuciłam na wiele miesięcy. Ubranie, tekstury, sculpt zamknęłam, natomiast z włosami wciąż walczę.

Grozy temu starciu nadaje fakt, że dopiero uczę się Majki i Xgena, wszelkie rady jak skutecznie skopiować 'collection i 'description' są mile widziane.

Brwi oraz włosy  z tyłu głowy mają dopiero jedną warstwę, broda i wąsy sa nieco bardziej posunięte, ponieważ warstw mają dwie.

 

Concept wykonał genialny Even Amundsen.


c&c welcome
 

Librarian_01.jpg

Librarian_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

szyja, obojczyki do poprawy, wlosy zjadly czesc czaszki. 🙂 bardzo ladne oczka 🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, widać na które elementy poświęciłam najwięcej uwagi, a na które... mniej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

update, wciąż nie mogę się zdecydować w jaki sposób renderować moje prace w ZB. Powyższy render był wykonany z eksperymentalnym shaderem, na poniższym jest zwykły basic.

Macie jakies tipy?

 

 

PC_render.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie szkice dobrze renderujesz. Czego chcieć więcej? Możesz spróbować cycles albo eevee bo ładniej cienie ci wyjdą niż w zbrushu. Albo compositing passów z zbrusha w jakimś photoshopie.

Fajne włosy i fajna buźka. Nie wiem czy coś się tam złego nie dzieje w okolicach oczu, bo w widoku ~3/4 coś mi nie gra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy na poprzednich renderach w widoku 3/4 tez cos Twoim zdaniem nie siedzi z oczami? Nie wiem czy czegoś nie zepsułam przełamując symetrię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Tzn w aktualnym modelu widać dużą poprawę. Jest lepiej pod każdym względem.
Może gdybyś pokazał więcej widoku. Spróbuj taki trochę od dołu co pokazał by lepiej kształt oczu i oczodołów.

Chociaż myślę, że to trochę render spłaszcza te oczy bo w poprzedniej wersji z boku wygląda wszystko dobrze.  Tak trochę brak gałkom głębi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to wygląda od dołu.

Myślę że przy finalnych renderach wezmę render passy do PS.

 

 

Przechwytywanie3.JPG

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy