Jump to content

[3DS][MID-POLY] Nissan GT-R 2007


Recommended Posts

Cześć wszystkim :). Jako nowy użytkownik tego forum czuję się zobowiązany do napisania najpierw czegoś o sobie zatem, nazywam się Patryk, mam 19 lat i grafiką 3D zajmuję się dziewięciu lat z mniejszymi lub większymi przerwami. Pierwsze kroki stawiałem w programach takich jak ZModeler, ZModeler 2 gdyż w nich obrabiałem i konwertowałem pojazdy do gier serii GTA, jednak po pewnym czasie zacząłem zajawiać się tworzeniem modeli od podstaw, no i tak się złożyło że po dłuższym czasie to co oferowały te programy przestało wystarczać. Na przełomie 2010 i 2011 roku przerzuciłem się na 3ds Max'a i tak już zostało. Moja twórczość skupiała się przede wszystkim wokół samochodów, a modele które wcześniej wyciągałem sobie z gier takich jak Forza 3 czy Need for Speed tylko mnie inspirowały do tworzenia własnych. Nie jestem w stanie teraz zliczyć wszystkich projektów które porozpoczynałem ale była tego masa, choć z reguły kończyło się na wymodelowaniu błotnika i maski jeszcze ew. zderzaka. Niektóre z tych projektów prezentowałem na nieistniejącym już forum PCH Team (Pozdrawiam użytkownika Stachu, pamiętam że udzielał się również na Max3D) a od 2013 roku zajmowałem się modelowaniem już bardzo spontanicznie. Tyle tytułem wstępu.

 

Czas przejść do projektu. Od razu zapowiadam że nie będzie tu raczej żadnych fajerwerków, bo jest to prawdę mówiąc powrót do modelowania po dłuższej przerwie. Model z założenia miałem robić jako HI-POLY ale ostatecznie tak poprowadziłem siatkę że będzie to MID-POLY. Wrzucam parę screenów na rozgrzewkę oraz czekam na uwagi i porady. c.d.n....

 

 

 

45d8f3e27ae09432gen.png

 

 

08b641b85304aea0gen.png

 

 

f76319c7681c8144gen.png

 

 

a42bb60e749513aagen.png

Edited by woonsh
Link to post
Share on other sites

No tym razem nie odpuszczę, musze go zrobić całego ;) Czas zatem na pierwszą aktualizację, czyli prace nad maską. Generalnie tak mi się siatka ułożyła na błotniku że praktycznie nie byłem w stanie wyprowadzić z tego maski z tymi charakterystycznymi przetłoczeniami. Musiałem nieco oszukać i wymodelowałem maskę jako oddzielny element. Nie jestem z tego specjalnie dumny ale dała się ładnie dopasować do błotnika więc już tak zostawię pomimo tego że siatki obu elementów się nie bardzo zgrywają. Drugim krokiem było wycięcie oraz wymodelowanie wlotów na masce no i nałożenie teksturki. Jak na razie to tyle. Pozdrawiam.

 

 

 

3068f7f555366e4bgen.png

 

 

e5f4b07b56b282bfgen.png

 

 

23d97952f11c9344gen.png

 

 

455d01f51a758710gen.png

 

 

0f128f38f26d7eb9gen.png

 

 

6ef6f3bfb435ba68gen.png

Link to post
Share on other sites

Witamy na pokładzie ;) przychylam się do słów kolegi ptaszka i życzę przede wszystkim wytrwałości, grunt to przeć do przodu nie ważne co by się działo. Od siebie dorzuciłbym jeszcze taką radę aby nie wskakiwać w detale typu logotypy czy jakieś mikrozagięcia zbyt wcześnie bo to się potem może zemścić srodze :) spróbuj najpierw złapać główną bryłę pojazdu, a potem zacznij dopracowywać poszczególne elementy w myśl zasady od ogółu do szczegółu i będzie dobrze. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy