Jump to content
McGavish

Czołg ciężki IS-2 1944

Recommended Posts

Hej! Wrzucam wreszcie czołg do ukończonych, choć "wip" trwał nieco krócej niż w przypadku T-55 :)

Pragnę też podziękować wszystkim za udział w Wipie: http://max3d.pl/forum/threads/99357-Czołg-ciężki-IS-2-1944

 

Softy: Blender (modelowanie, retopo), Zbrush (detale, spawy itp.), Substance Painter (teksturowanie i bake map), Unreal Engine 4 (renderowanie większości ujęć i animacja)

 

ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/Lg01w

 

 

Animacja:

 

 

Rendery z Cycles:

piotr-bieryt-blender-1.jpg?1473875644

piotr-bieryt-blender-2.jpg?1473875177

 

 

Rendery z UE4:

piotr-bieryt-highresscreenshot00009-copy.jpg?1473875172

piotr-bieryt-highresscreenshot00011-copy.jpg?1473875167

piotr-bieryt-highresscreenshot00068-copy.jpg?1473875161

piotr-bieryt-highresscreenshot00079-copy.jpg?1473875162

piotr-bieryt-highresscreenshot00067-copy.jpg?1473875161

piotr-bieryt-highresscreenshot0007634-copy.jpg?1473875169

piotr-bieryt-highresscreenshot00075-3copy-1.jpg?1473875147

piotr-bieryt-highresscreenshot00073-copy-1.jpg?1473875152

piotr-bieryt-highresscreenshot00075-copy-1.jpg?1473875155

piotr-bieryt-highresscreenshot00072-copy-1.jpg?1473875158

 

Pozdrawiam!

Edited by McGavish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję 2013, keajra i medwed!

 

Moje zdanie znasz :) Co w planach ?

 

Na razie zrobię sobie przerwę, a później się zobaczy. Mam kilka fajnych pomysłów jeszcze, więc pewnie niedługo coś się pojawi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja musze pochwalić za coś zupełnie innego nie za prace za model. tylko za to że naprawdę się stara. pyta.. wiele na privie. co by mozna poprawić o wskazówki i daje mu się te rady, wskazówki i serio ich słucha! i zostają one wdrażane. I oto są efekty! tak trzymaj :D Czekam na kolejny project na privie do nadzoru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim i za fronta!

 

Maciek, z tego co pamiętam, to tylko kontrast i kadry renderów Ci nie pasowały, no i to poprawiłem :p

Ale tak już na serio, to dzięki za pomoc :)

Edited by McGavish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahah x 2

 

McGavish model na pełnym propsie.

Teksturki miodzio, shadery miodzio.

Ja tylko powiem tyle ze animki sie staraj krótsze robić. Bo 8 czy tam 10 minut to zdecydowanie za dużo.Mało osób bedzie chciało zobaczyć całość. Lepiej jakbyś pociął na szybsze ujecia i spakował to do 2-3 minut. Ja osobiscie przeskakiwałem ;)

Graty

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Karkosik: Dzięki! Co do filmu się zgadzam z Tobą, chciałem pokazać jak najwięcej i całość wyszła trochę przydługa. Na przyszłość będę pamiętał :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki wszystkim i za fronta!

 

Maciek, z tego co pamiętam, to tylko kontrast i kadry renderów Ci nie pasowały, no i to poprawiłem :p

Ale tak już na serio, to dzięki za pomoc :)

 

A taką piękna bajkę napisałem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
is wymiata :P

Ps popracuj nad ustawieniami światła w animacji by podkręcić realizm :P

 

Dzięki! Próbowałem już chyba wszystkiego i wygląda na to, że UE4 ma swoje ograniczenia dla animowanych obiektów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy