Jump to content
jaras

Teczka 3D- Hair & Fur

Recommended Posts

zbiór prac w temacie hair&fur.

Na pierwszy ogień fryzura w Ornatrixie(3dsmax), model freeware

 

jaroslaw-handrysik-hair-ornatrix-front-02.jpg?1476301285

hair_ornatrix_right_02.jpg

hair_ornatrix_viewport.jpg

 

 

wiewiorka zrobiona w Majce, Yetim i Arnoldzie (Juice)

beauty_0042.jpg

sh01_v016_beauty_0291.jpg

 

 

i kolejna wiewiórka - Maya,Yeti, Arnold (Juice)

Animacja- Dash Dot Creation

Haspa_squirrel_v01.jpg

 

 

Tygrysek i małpka (4 fun) - Maya, Yeti, Arnold

jungle500.jpg

 

i jeszcze jedna wiewiórka - (dla Orka Post Production)

 

małpka dla biglebowskiego - do projektu "Mau Mau" ktory niestety upadł :( 3ds max, fur- Ornatrix , model- Rafał Kidziński (Gotham)

maupkaMauMau.jpg

Edited by jaras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więcej mięsa poproszę :) Co, jak, gdzie kliknąć, testy.

Cholernie dużo modyfikatorów, to standard przy Ornatrixie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, to standardowy zestaw modyfikatorow. To tak tylko groźnie wygląda ale poogladaj sobie tutki ornatrixowe i wszystko stanie sie jasne a jakbys miał pytania to wal śmialo. #Wiecej mięsa

jaroslaw-handrysik-hair-ornatrix-back-03.jpg?1475612635jaroslaw-handrysik-eyelashes.jpg?1476301266

Edited by jaras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne futra :)

Z ciekawość w czym Ci się lepiej futrzy? yeti czy w ornatrixie? używałeś shave and haircut, może xgen, groomboy, zbrush fiber cośtam czy inne takie? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imperator- dzięki :) jesli chodzi o Majkę to w Yetim - chociaz nowe narzędzia xgena są naprawdę niezłe. Cięzko zdecydować co lepsze, to zalezy od preferencji fryzjera ;) na forum Peregrine widze ze niektorzy łączą te 2 narzędzia, czeszą w xgenie i splajny exportują do Yeciaka. Max z Ornatrixem daje radę, serio. Bardzo wygodnie sie czesze i edytuje wszystkie parametry włosów do tego Vray supportuje Ornatrixowe shadery i mozna teraz wyciągac z niego całkiem przyzwoite rezultaty z GI na Brute force ... ale czasy renderu są dłuuuższe niz w Majce z Arnoldem - to zdecydowanie najszybszy kombajn do renderingu włosów

Share this post


Link to post
Share on other sites

następny setup, tym razem trochę dluższe - Ornatrix, Vray, 3dsmax

 

jaroslaw-handrysik-v01-bok-rgb-color-0002.jpg?1477336859

Edited by jaras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulk, hair setup (Ornatrix, 3ds max)

jaroslaw-handrysik-jaroslaw-handrysik-hulk-form.jpg?1485362060

 

jaroslaw-handrysik-jaroslaw-handrysik-hulk-front-rgb.jpg?1485362257 Edited by jaras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Animacja : Marcin Orzechowski

Fur, Lighting & Render : Jaroslaw Handrysik

Maya, Yeti, Arnold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super futro i render. Takze animacja.

 

Tylko nie wiem czy to podgladowy render animacji czy nie, bo szum duzy sie pojawia w zacienionych miejscach na nogach - no i wiadomo, migocze przez to.

 

Tak czy siak super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fryzura do trailera "Steel Rats" wykonanego przez Deep Blue Production

soft: Maya, Yeti, Arnold

jaroslaw-handrysik-lisa-3k-shd-v01-beauty-v02.jpg?1514579437

jaroslaw-handrysik-lisa-2.jpg?1509658223

jaroslaw-handrysik-lisa-2-ao.jpg?1509658232

jaroslaw-handrysik-lisa-left-beauty.jpg?1509658254

jaroslaw-handrysik-lisa-left-2.jpg?1509658251

jaroslaw-handrysik-lisa-right.jpg?1509658280

jaroslaw-handrysik-lisa-right-2.jpg?1509658282

jaroslaw-handrysik-lisa-braid-beauty.jpg?1509658298

jaroslaw-handrysik-lisa-braid-spec.jpg?1509658300

jaroslaw-handrysik-lisa-braid-ao.jpg?1509658296

Edited by jaras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy