Jump to content

Recommended Posts

Witajcie, jestem tu całkiem nowa i chciałabym podzielić się z wami moją twórczością oraz prosić o rady, by udoskonalić swój warsztat. Moim celem jest zostanie concept artist, ale wiem że to nie jest takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Wiem że jest sporo pracy przede mną ale perspektywa możliwości poprawy swoich umiejętności jest najlepszą nagroda za włożony trud. Głównie skupiam się na postaciach i to im poświęcam większość moich prac, jednak staram się nie ograniczać zanadto. Mam nadzieję że uda mi się spełnić swoje marzenie i będę mogła podążać za swoja pasją.

Link to post
Share on other sites

Hej, chyba najlepiej wrócić do podstaw - bryła, anatomia itp. Bez tego nie będzie łatwo rywalizować z innymi. Rozumiesz kolory, co na pewno będzie plusem, ale bryła jest jeszcze nie ogarnięta.

Link to post
Share on other sites

Właśnie nie dawno zaczęłam się uczyć na takich przykładach i postanowiłam też wybrać się na kurs w którym mega dobrze tłumaczą i powoli widać efekty. Dotąd uczyłam się sama i nikt mi raczej nie pomagał, ale nie wszystko da się zrobić samemu. A jeśli poważnie traktuje podejście do stania się concept artist to raczej muszę się jeszcze bardziej przyłożyć. Wiem też że bardzo pomocne dla mnie są opinie i rady innych. Z podesłanych refek skorzystam na pewno :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Te ołówkowe wydają się bardziej naturalne, a to pewnie dlatego, że w digitalu brak Ci jeszcze doświadczenia, ale to kwestia czasu. Poza tym ołówek ma swój naturalny urok :)

 

Ta pani po środku na górze jest lepsza anatomicznie niż poprzednie prace, także widać progres. Polecam Andrew Loomis - Rysowanie Ludzi, po lekturze będziesz wiedziała nad czym najbardziej musisz pracować, na czym warto się skupić.

Link to post
Share on other sites

No to znowu ja ;) Praca "Obelisk" ma taką przewagę nad rysunkami, które zamieściłaś poniżej, że łatwo zrozumieć co przedstawia. Na te poniżej trzeba chwilę popatrzeć. Dobrym testem na to, czy praca jest odpowiednio czytelna jest zmrużyć oczy. Kształty, które wtedy widzisz powinny być zrozumiałe.

 

Chodzi o to, że wzrok wyewoluował w ten sposób, że widzi granicę między światłem a brakiem światła (jasne i ciemne) i pomiędzy jego poszczególnymi długościami fal (kolorami). To nasz patent na nawigowanie w tym świecie. Im coś jest bardziej zrozumiałe i czytelne tym praca jest "ładniejsza". Oczywiście nadal kolory i walory powinny przypominać te znane i rzeczywiste.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy