Jump to content

Recommended Posts

No to teraz widać różnice. Szczególnie za obwolutą. Inny kierunek mapowania tam już nie powinno być po obwodzie a na tym wypukłym kierunek o 90 stopni trzeba obrócić. W oczy rzuca się także różne skale w teksturze. Miejscami paski są 2 grubsze. Na płaskim obszarze sa te same kierunki. U ciebie nagle pattern idzie po obwodzie wyciętej płyty gdzie prawie po całości jest w jej poprzek.

Edited by Sebazx6r
literówki
Link to post
Share on other sites

seba ty zdaje sie nie rozumiesz. Nie było standardu, każdy czołg był inaczej zaszpachlowany i poryflowany. Nie znajdziesz dwóch takich samych wzorów zimmeritu na żadnym z czołgów. Zimmerit jak linie papilarne, każdy ma inne. zawsze były jakieś odstępstwa od normy wynikające z widzimisię wykonującego.

przykłady: http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_30.JPG

http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_30a.jpg

http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_27.JPG

 

Poprawione otarcia boków i zarys końcowego kamo:

 

Drn6s7.jpg

Edited by kliment woroszyłow
Link to post
Share on other sites

Nie wiem może masz racje,ale w niektórych miejscach wygląda to dla mnie źle, wręcz nielogicznie szczególnie na tych płaskich płytach które niczego nie okalają. Dlatego pisze. Na tej płycie pod gąsienicą zmiana kierunku jest nielogiczna. Widać ze szpachlują na szybka wiec po co się męczyć i robić cos co i tak urody mu nie doda.i utrudnia proces nakładanych tego betonu czy co to. Może jak dasz displacement zamiast płaskiego bumpa to się przekonam.

Link to post
Share on other sites

Nie musi rzeźbić by zrobić displacement. Jeżeli nie widzisz tych pięknych prostych linii jak od linijki i tego kwadracika w rogu. Dlatego kojarzy mi się z bledem mapowania. Nie czuć kompletnie głębi tej faktury przez co dziwnie się na to patrzy.. Jak nie zrobisz dispa to te zniszczenia obtarcia będą wyglądać co najmniej dziwnie. Ta tektura u Ciebie to w bumpie czy w diffiusie? Chyba sam diffuse. Wnioskuje ze jeszcze będą inne textury dorabiane. Obtarcie wygaldaja dziwnie trochę za duże nie ma ukruszen tylko jak obtarty beton. Jak będzie roznica poziomu to inaczej się będzie to czytac stad disp/normal lub bump. Choc mysle ze disp będzie najlepiej.

Nie musi być mojego aproved ;p. Wyrazam opinie.

Skoro uważasz ze jest oki to już się nie wtrącam rob dalej. Czekam na końcowy efekt.

Link to post
Share on other sites

Świetnie to wygląda! Wolę nie wiedzieć ile to ma poly z fizycznym displacementem dla zimmeritu :D

Ciekawi mnie natomiast w czym teksturujesz. Przerzuciłeś się na Quixela, Paintera czy jeszcze coś innego, czy malujesz wszystko w PS na płasko?

 

Kibicuję dalej!

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy to kwestia oświetlenia, ale oznakowanie boczne, oraz białe pasy na lufie są dla mnie zbyt "czyste/nowe" względem całości. Jakiś kurz, może więcej ubytków?

 

Pytanie czysto techniczne. Dlaczego ten czołg miał taką fakturę? Czemu to miało służyć?

Link to post
Share on other sites
Dlaczego ten czołg miał taką fakturę? Czemu to miało służyć?

 

Zimmerit jest trochę zagadką... wtajemniczeni twierdzą że miał rozpraszać odbicia i refleksy świetlne na pancerzu by czołg był mniej widoczny, inni że miał zapobiegać przyklejaniu granatów magnetycznych używanych do zwalczania czołgów. Skład tej masy jest nieznany dzisiaj.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy