Jump to content

Recommended Posts

Cześć!

 

Przedstawiamy kilka obrazków domów z zewnątrz wykonane przy pomocy FStorm renderer.

Wcześniej testowaliśmy go we wnętrzach teraz przyszedł czas na exteriory.

 

Qzcx25c.jpg

 

vgmM2TL.jpg

 

SkyrSzY.jpg

 

PYxjhXT.jpg

 

c9FqYkR.jpg

 

QOq0NWw.jpg

 

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda to naprawdę dobrze, 1 najlepsza ale duża pewnie w tym zasługa trochę innej kompozycji.

 

możecie coś więcej napisać o sprzęcie użytym/czasie renderowania/natywnej rozdzielczości?

FStorm zagościł już u was jako stały element workflow-u czy jednak czegoś wam jeszcze w nim brakuje przy renderowaniu exteriorów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo landej wizki, super swiatelko. Ja rowniez z checia uslyszalbym troche technikaliow:) Sporo tam roznorakiej roslinnosci, wiec zastanawiam mnie ile VRAMU maja karty na jakis to renderowaliscie i jaka byla docelowa rozdzialka. Czy oswietlane? Mozecie pokazac tez raw render powiedzmy czwartego obrazka od gory?

 

Dzieki:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endemi, Pawelkos- Dzięki za komentarze !

Docelowo wszystkie ujęcia powyżej były renderowane w rozdzielczości 2000px(dłuższy bok). Czasy to oczywiście w zależności od materiałów, tam gdzie było dużo translucency, czy displace trwało to dużej. Mniej więcej od 30-50 min. Dwa ostatnie obrazki były liczone na 4x Titan X Maxwell, zaś pozostałe na 2x Titan X Pascal, które przyszły do nas ostatnio i chcieliśmy sprawdzić ich moc, prędkość ładowania się sceny do pamięci karty. Przy pierwszym i drugim ujęciu Titan X Pascal ładował o wiele szybciej co jest dużym plusem dla nas. Sceny pobierały od 8gb do 10gb. Można by było zejść z użyciem pamięci, np. po przez instance czy resize textur, jednak woleliśmy je trochę pomęczyć i wykorzystać jak najbardziej. FStrom cały czas się rozwija i coraz przyjemniej się w nim pracuje. Przy mniejszych komercyjnych projektach jest naprawdę spoko, ale przy naprawdę dużych scenach bezpieczniej jest nam używać Corona lub Vray.

Sceny oświetlane w zależności od tego jaki efekt chcieliśmy uzyskać, czasami Sun&Sky, czasami HDRI (np. 4 obrazek HDRI a 6ty S&S).

Poniżej raw, ale na szczęście FStorm ma fajną kontrolę barw, kontrastów i gammy, przez co nie trzeba dużo postprodukcji.

 

99Z318h.jpg

 

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No czuć moc kart - pięknie :)

pierwsze dwa z głębią ostrości wow

w pozostałych mi jej brakuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ten FStorm jest darmowy?

Jakoś nie mogę znaleźć informacji o cenie.

 

Rendery robią wrażenie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy ten FStorm jest darmowy?

Jakoś nie mogę znaleźć informacji o cenie.

 

Rendery robią wrażenie ;)

Darmowy bo jest na razie w wersji beta dla maxa

 

Pierwsze dwa ujęcia naprawdę super szczególnie makro dla niego front, pozostałe niczym nie porażają ewidentnie odstają poziomem od pierwszych dwóch ujęć, trawniki w formie kupkowej są totalnie nierealistyczne i wymagające poprawy

Edited by skalpel3d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komentarze !

 

Tak, FStrom jest darmowy.

To prawda, dwa pierwsze rendery mogą wyglądać znacznie lepiej, może dla tego, że trochę więcej czasu nad nimi siedzieliśmy.

Pozostałe trochę słabiej wyszły, ale następne powinny być znacznie lepsze, będziemy wiedzieć na co zwracać uwagę.

 

Tak, aby nie zaśmiecać forum nowymi postami, podsyłamy jeszcze kilka ujęć wnętrza.

 

c9bde745557703.5834ea00b9e36.jpg

 

87ec3445557703.5834ea00ba63a.jpg

 

b559c945557703.5834ea00baf13.jpg

 

Pozdr!

P&M

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy