Jump to content

Recommended Posts

Cześć!

 

Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę.

 

Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur.

 

Fire_Beuty_01_LR.jpg

Fire_Clay_01_LR.jpg

Fire_Clay_02_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_01_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_02_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_03_LR.jpg

Edited by F/X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ja widzę 0_0 Ile czasu pieściłeś ten model ?

Gratuluję efektu końcowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

genialne. swoja droga taki miks bylby czyms ciekawym w Starcrafcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super model, bardzo dobra post produkcja. Nawet brak pozy idealnie pasuje :P

 

Gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komenty :D

 

Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni.

Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@F/X mała prośba :) Zaktualizowałbyś w wolnej chwili jpgi w swojej teczce? Część niestety nie działa, a bardzo chętnie zobaczyłbym Twój progress w skillu :) Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graficznie miód i orzeszki, ale co w nim takiego Terranskiego? Jako fajnboj SC jakos nie widze tutaj tej Terranskiej technologi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za miłe słowa.

 

Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie),

materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki za miłe słowa.

 

Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie),

materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyś widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widzę po komentarzach to mogłem trochę bardziej balansować go w stronę terrana.

praca genialna szczególnie te szpony mi się podobają. Co do połączenia ludzkiej technologi z protowską to balans jest ok jedyne co bym zrobił żeby było bardziej ludzi widać to w miejscach gdzie jest ta technologia bardziej bym ja odciąć od protowskiej materiałowo i kolorystycznie no i ludzka technologie bym nie robił taka lśniąca dałbym więcej rdzy zadrapań wgnieceń i gdzieniegdzie smaru na ludzkiej technologi już sam ten zabiek mugłby ładnie odciąć te 2 technologie i pokazać między nimi różnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy