F/X 354 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 (edited) Cześć! Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę. Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur. Edited November 21, 2016 by F/X Link to post Share on other sites
rice 574 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 ale za to skill poszedl do góry :) Link to post Share on other sites
blazejbobek 140 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Widziałem dzisiaj na 'Trending' w Artstation :) Całość genialna, na fronta jak nic :) Gratzy! Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 najs! w czym render? Link to post Share on other sites
michalo 1,411 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Na fronta, omg! Render Photoshop? Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 (edited) Dzięki! Render to keyshot. Wrzucam mały breakdown a po więcej informacji na temat tych technik zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NqK9g Edited November 21, 2016 by F/X Link to post Share on other sites
Graft 739 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Co ja widzę 0_0 Ile czasu pieściłeś ten model ? Gratuluję efektu końcowego Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 genialne. swoja droga taki miks bylby czyms ciekawym w Starcrafcie Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,542 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Świetne. Czyżbyś chciał uderzyć na zachód? Link to post Share on other sites
ETA 77 Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 ciosik konkretny w czym to robiłeś?? ZBrush? Link to post Share on other sites
Hokmah 69 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Kawał solidnej pracy ! Gratulacje. Link to post Share on other sites
Gotham 175 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Super model, bardzo dobra post produkcja. Nawet brak pozy idealnie pasuje :P Gratulacje. Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 722 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Genialna praca piękny model! i piękny render! Link to post Share on other sites
JoseConseco 172 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Super. Też jestem ciekaw jak długo tobie zeszło na modelowanie. Link to post Share on other sites
Loozack 528 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 No stary, majtki spadają, boski zarówno sam model jak i prezentacja. Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted November 22, 2016 Author Share Posted November 22, 2016 Dzięki za komenty :D Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni. Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D Link to post Share on other sites
reminoir 47 Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kozackie! Detal miażdży. Dzięki za breakdown! :-) Link to post Share on other sites
blazejbobek 140 Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 @F/X mała prośba :) Zaktualizowałbyś w wolnej chwili jpgi w swojej teczce? Część niestety nie działa, a bardzo chętnie zobaczyłbym Twój progress w skillu :) Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
Temporal 358 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Graficznie miód i orzeszki, ale co w nim takiego Terranskiego? Jako fajnboj SC jakos nie widze tutaj tej Terranskiej technologi. Link to post Share on other sites
2013 747 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Bardzo fajny model i postpro, gratulacje! Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 Dzięki za miłe słowa. Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie), materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana. Link to post Share on other sites
V4nder 33 Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Niesamowite, światowy poziom. Link to post Share on other sites
dexter47 50 Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Dzięki za miłe słowa. Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie), materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyś widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widzę po komentarzach to mogłem trochę bardziej balansować go w stronę terrana. praca genialna szczególnie te szpony mi się podobają. Co do połączenia ludzkiej technologi z protowską to balans jest ok jedyne co bym zrobił żeby było bardziej ludzi widać to w miejscach gdzie jest ta technologia bardziej bym ja odciąć od protowskiej materiałowo i kolorystycznie no i ludzka technologie bym nie robił taka lśniąca dałbym więcej rdzy zadrapań wgnieceń i gdzieniegdzie smaru na ludzkiej technologi już sam ten zabiek mugłby ładnie odciąć te 2 technologie i pokazać między nimi różnice. Link to post Share on other sites
Recommended Posts