Jump to content

Teczka - Positive


Recommended Posts

Witaj,

 

pokazałbyś mi mapki i UV tego modelu?

 

W momencie kiedy rozkładasz mapkę pod Substance paintera robisz ja automatycznie czy rozkładasz semami :D? Jest to chyba ważne nie jestem pewien czy odchodzi się od tego żeby ja rozkładać jak można wszystko w substansie zrobić i w miarę możliwości na layerach poprawić.

Link to post
Share on other sites

To jest pytanie, nie zarzut. Dlaczego walce [gałki i nie tylko], zbudowane są na trójkątach, a nie na prostokątach [boki], a lico na trójkątach? Boki chromowanej obudowy również. Czy to źle jak pracuję na czworokątach i trójkątach?

Link to post
Share on other sites

gigant84 - w silniku gry ostatecznie wszystko jest na trójkątach. Pracować możesz na quadach i trisach, ale trzeba mieć na uwadze, że ostatecznie wszystko będzie zamienione na trisy. W związku z tym, przed wypalaniem mapek (normalmapy w zasadzie) warto użyć wersji z samymi trójkątami.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Na pewno lepiej z normalkami już jest i detalem niż w poprzednim, ale zbyt monotonnie, a wear&tear bez sensy ulozony, tam gdzi enigdy by się nie zarysował (widac że jechane po cavity). Przez to ze wsunaleś jeden mesh w drugi (wiem, wygodne), nie masz żadnego detalu w miejscaych, gdzie taki by się nazbierał :D nawet ao tam nie ma, a co dopiero jakiegoś dirta. Na plus za to chamferki na krawędziach, jak widzę hardsurface dosłownie HARD, to mnie zgina w pół z nieradości LD

Link to post
Share on other sites

Nareszcie ktoś odpisał :) Dzięki Piro za konstruktywną krytykę, wiem co zje... tzn. co muszę poprawić :D

Nie da się ukryć, że wear&tear jechany po cavity. Powiem szczerze, nawet nie zwróciłem uwagi na to, że w miejscu gdzie wsunąłem jeden mesh w drugi nie wypaliło się AO. Przy następnym modelu zwrócę na to większą uwagę.

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dronik na props, widać progress.

Kilka rzeczy mi się nie podoba: http://i.imgur.com/EARqMxs.png

Coś nie tak poszło z normalką? Strasznie facetkowanie to wygląda.

Oczko kamery aż się prosi o przezroczystośći jakichś obiektyw za nim.

Z punktu designu, kamera nie wyglądajakby mogła się ruszać góra-dół, tylko na boki w ograniczonym stopniu.

Poza tym, materiały można by rozbić jeszcze raz tyle, widzę tutaj zasadniczo trzy - niebieski, zołty i biały. zwaloruj niebieski i żółty, oprócz białego dodaj odrobine srebrnych i czarnych elementów. Więcej shotów pokaż - chyba że poszedłeś na łatwiznę, i silniki puste w środku ;-)

a szkoda, ponieważ turbiny z łopatkami wyglądają osom.

Link to post
Share on other sites

Z normalką jest wszystko ok, ten problem pojawiał się jak włączałem shadowsy w SP. Nie wiem co było grane, samo się popsuło i samo się naprawiło :D Wrzucam kolejny ss'y, dodałem turbinę (wcześniej jej nie było), dodałem też trochę detalu na kamerze żeby jakoś ją "poruszyć" no i pojawiło się też trochę srebrnych elementów, które faktycznie dały lepszy efekt, mimo to jeszcze będę nad nim pracował. Dzięki Piro za rady.

94732527814285921485.png

62129888465125653425.png

65395913299039953743.png

07330464181179655288.png

Poza tym kombinuję trochę nad wersją bardziej szturmową drona, na razie tylko HP.

81348251076818567311.png

38333869144256912312.png

Edited by Positive100
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Popatrz na to radio a popatrz na radio którym otworzyłeś temat :D

Progress jest.

Geometria wyglada spoczko na tyle na ile widać, jedynie materiały nadal są bardzo simple. Polimer w ogóle nietrafiony, metal ujdzie, ale aż prosi o różnice na albedo i RGS.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy