F/X 354 Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Hej! Tym razem nagrywałem cały proces i zmontowałem w timelapsa. W sumie to koło 25h materiału więc trochę przydługo :D Twarz jest ze skanu. 3dsMax, Zbrush i keyshot. Link to post Share on other sites
blazejbobek 140 Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 ŁAŁ :) Na fronta! Super dzięki za timelapse'a :) Link to post Share on other sites
michalo 1,411 Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Fajna Praca, zgadzam się , że na fronta!! Spoko, że chciało ci się to nagrać. Świetna sprawa Link to post Share on other sites
Loozack 528 Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Przyznam, że sporo przewijałem bo jednak ZBrush to nie moje codzienne narzędzie pracy, poza tym niewygodnie by mi było siedzieć ponad godzinę ze szczęką na podłodze, ale stary... łatwość z jaką tworzysz te wszystkie detale i dopasowujesz poszczególne powierzchnie miażdży. To ten, idę sobie pokręcić viewportem... Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 ekstravaganza ;] Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 19, 2016 Author Share Posted December 19, 2016 Dzięki za miłe komentarze :D Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 722 Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 A ja będę osobiście będę trochę krytyczny. Praca technicznie jest bardzo spoko, render jak render. wiadomo bardziej concept niż shot. ale przyczepię się do czegoś innego. a mianowicie designu.. przed epoką hardsurface'a zbrushowego.. takie designy, dostawały modele, owacje nastojąco.. bo każdy wie że w sub-d. nie modeluje się łatwo takich spraw. Ale dzisiaj? kiedy jest zbrush.. Sam typ organicznego hardsurface'a to zamało. problemem dla mnie jest to że.. zamiast wykorzystać absolutną wolność jeśli chodzi o tworzenie kształtów i zaoszczędzony czas który ma się, w związku z łatwością przelewania wizji na rzeczywistą geometrie. Dana osoba powinna sporzytkować, na to aby cały design miał większy sens. i żeby elementy które są tam odpowiadały funkcją.. etc.. a nie tylko fajnie wyglądały. Jest bardzo dużo elemncików tutaj które totalnie niemają logicznego sensu. myślę że na tym poziomie co jesteś raczej ogaraniasz o czym mówię i niemuszę ci flamastrem tego podmalować. niniejszym gratuluje skilla i z więlką chęcią czekam na następne prace! Link to post Share on other sites
Juzwa 202 Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 25h? Paaanie, czym to nagrywales ze ci nie zjadlo calego ramu i dysku? :D Link to post Share on other sites
RickDeckard 21 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 hardsurface wysokich lotów, pięknie się to ogląda, fajnie że uchyliłeś rąbka tajemnicy i dzielisz się wiedzą, ubolewam troche nad tym że nie pokazałeś nic z późniejszego etapu, nie wiem jakich schaderów użyłeś, i jak zbudowałeś oświetlenie ale te refleksy i ogólny render tez zasługuje na wiwaty, życzę powodzenia przy kolejnych realizacjach i czekam na kolejne perełki. Link to post Share on other sites
Recommended Posts