Jump to content

Vray bez fizycznej kamery w 3dsmax 2016


Recommended Posts

W najnowszym v-ray zrezygnowano z v-rayowej fizycznej kamery i zmiast niej uzywac sie maxowej fizycznej kamery, dziala w ten sam sposob. A jesli koniecznie chcesz chcesz uzywac v-rayowej fizycznej kamery mozesz ja stworzyc przy pomocy skryptu. Na stronie helpa do v-ray w dziale z kamera masz linijke kodu ktorego trzeba uzyc zeby stworzyc taka kamere

Link to post
Share on other sites
mozesz dac linka ?

 

Serio?! Niech bedzie masz:

 

http://letmegooglethat.com/?q=vray+help+camera

 

Widac w dzisiejszych czasach niektorych szukanie w google nawet przerasta....

 

BTW nie rozumiem dlaczego tworcy Corony zdecydowali sie opierac pewne elementy swojego silnika na pluginach trzecich firm, zwlaszcza ze Corona wyszla juz z fazy beta i jest sprzedawana jako produkt w pelni komercyjny. Przeciez jak kupuj plugin renderujacy to zakladam ze bedzie on w pelni wyposazony, a nie ze bede musial kupowac kolejny plugin renderujacy zeby moc go uzwac normalnie :/

 

Edit:

PS Odpowiedz to pierwszy wynik w wynikach wyszukiwania

Link to post
Share on other sites

Dobra dobra znalazlem, myslalem ze to jakas ukryta funkcja..... generalnie nie mam pojecia czemu tak zrobili, każą uzywac kamery standardowej ktora mi przynajmniej sie wiesza przy podgladzie... ale corona zamiata vraya totalnie.... dlatego sie przesiadlem i musze kupowac vraya tylko dla tej kamery, chore ale to i tak mi sie oplaca biorac pod uwage szybkosc corony...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy