Jump to content
jakus

3D Falling Grapes Simulation

Recommended Posts

Nasz wewnętrzny projekt Rio de Post zrobiony w wolnej chwili ;)

Całość 3d + lekka korekcja.

 

Soft: Cinema 4d, Houdini, Octane.

- render time: 15min per frame (2x980ti) - 6k sampling.

- grapes simulation: FEM solver - 1,5h simulation time

- water simulation: 5 mln particles - 4h simulation time

- custom crown splash force

- custom surface tension

- meshed using VDB's - 1,5h

- custom water droplets wet map

 

Breakdown z warstwami.

 

https://vimeo.com/200655426

Edited by jakus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszło super ! Można prosić o jakieś informacje co do samego FEM'a? Jakieś customowe rzeczy wykorzystaliście przy symulacji ?

 

ps. jedna kropelka nie trzyma się symulacji a jedna nagle znika jeśli mam się czepiać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie gdniecie jajka. Sama kisc winogrona tez jakos generowana w Hudym czy to juz modelowane recznie? Jak dlugo juz pracujesz w Hudinim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wygląda świetnie, gratulacje!

jedynie wg. mnie ten rozprysk wody kiedy kiść spada na podłożę mógłby być dużo większy, ale to może tylko takie wrażenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie rzeczy jak to motywuja mnie zeby sprobowac hudego. Mega dobrze to wyglada. SSS na gronach wysmienite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy