Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie,

na początek się przedstawię. Mam na imię Bartek i bardzo chciałbym się wgłębić w świat grafiki 3D. Jestem w tym temacie całkowicie zielony, a zrobienie czegokolwiek zajmuje mi naprawdę sporo czasu, ze względu na to że tworząc model uczę się w zasadzie wszystkiego od podstaw z materiałów ogólnie dostępnych w necie:) Nie mniej jednak zapału i cierpliwości mi nie brakuje, więc chciałbym przedstawić moje naprawdę pierwsze wypociny:) Środowisko w którym modeluje to Blender v2.77, a jako swój pierwszy model wybrałem właśnie czołg 7TP ze względu na swoją nieskomplikowaną budowę. Wiem, że na forum już były przedstawiane naprawdę świetne modele. Ale od czegoś trzeba zacząć:) Nastawiam uszu na fale krytyki, ale bardzo proszę o konstruktywne uwagi, zwłaszcza takie, które uświadomią mnie o popełnianych blędach:)

 

 

Na początek wieża:)

1)

[ATTACH=CONFIG]103252[/ATTACH]

 

2)

[ATTACH=CONFIG]103254[/ATTACH]

3)

[ATTACH=CONFIG]103255[/ATTACH]

 

Siatki postaram sie wrzucić najdalej jutro. Pozdrawiam

Edited by Barry102
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

na razie skromne renderki:) Postaram się jeszcze dziś pokazać siatki:)

 

 

1)[ATTACH=CONFIG]103357[/ATTACH]

2)[ATTACH=CONFIG]103358[/ATTACH]

3)[ATTACH=CONFIG]103359[/ATTACH]

4)[ATTACH=CONFIG]103360[/ATTACH]

5)[ATTACH=CONFIG]103361[/ATTACH]

 

 

idzie wolno ale idzie:) Szkoda, że mam tak mało czasu..... Czekam na uwagi:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Moja praca ustała w martwym punkcie:( Nie potrafię sobie poradzić z wymodelowaniem wspornika wózka kół nośnych( przepraszam za niefachową nazwę)[ATTACH=CONFIG]103454[/ATTACH]. Bardzo proszęo jakieś sugestie, czy pomysł jak sobie z nim uporać. Z góry dzięki za wszelkie pomoce:)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Po długiej przerwie, spowodowanej bardziej technicznymi sprawami oraz natłokiem obowiązków, udało mi się skończyć układ jezdny:) pozostały mi tylko gąski, które myślę że dziś skończe:)

 

a oto efekty:)

[ATTACH=CONFIG]103571[/ATTACH]

 

no i całość:

[ATTACH=CONFIG]103572[/ATTACH]

 

dodam gąski, kalamitki i akcesoria na błotniki i w zasadzie będzie koniec:)

 

i zacznę malowanie.......... choć nie mam o tym jeszcze bladego pojęcia:)

Link to post
Share on other sites

Mam małe pytanko natury technicznej blendera. Otóż gdy założyłem gąski na czołg, okazało się ze mój komp już tego nie dźwignie, czyli błąd braku pamięci podczas renderowania. Komp mój pamięta palezoik, więc nie wymagam od niego cudów:) i tu nasuwają się pytania:

1. Ile powinien ważyć maksymalnie taki model? (rozmiar, ilość ścian, itp - średnio oczywiście)

2. Jak rozwiązać problem z pamięcią (poza kupieniem nowej)

3. Czego się wystrzegać podczas modelowania (jestem całkowicie nowy w tym temacie), np zauażyłem że włączone modyfikatory a jeszcze nie zaakceptowane znacząco spowalniają prace komputera

Z góry dziękuje za odpowiedź i przepraszam za laickie pytania:)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy