Jump to content
Gajowy

Scena 3D: Pentax ME

Recommended Posts

Cześć!

 

Przedstawiam małą scenkę, którą w końcu dokończyłem w wolnych chwilach. Model aparatu powstał by sprawdzić nieco inną technikę modelowania, z ograniczeniem zagęszczania siatki różnymi turbosmoothami, a z zachowaniem detalu. Materiały to ciąg dalszy tworzenia w pełni proceduralnych shaderów na każdą okazję :) Z efektu jestem zadowolony, nauczyłem się też kilku rzeczy które przydadzą mi się do następnej scenki :)

 

Soft: 3ds Max, V-ray, Nuke

 

Jeśli komuś przyda się taki model to wraz z mapami można go pobrać stąd.

 

pliSU3y.jpg

 

36mU2vQ.jpg

 

MOFn7Np.jpg

 

bzpT9t7.jpg

 

OZ2bGou.jpg

 

MrHBESb.jpg

 

CH3nn6j.jpg

 

JdUObBv.jpg

 

ISb3Lp2.jpg

 

kg4mxob.jpg

 

h4FdQr8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, dzięki :) Obiektyw zrobiłem z trzema różnymi soczewkami, każda odbija na inny kolor, ale najwięcej barwi na pomarańczowo i akurat tak się zgrało z otoczeniem że wygląda jakby nie barwił :) Dzięki za postrzeżenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne rendery, podobnie jak przedmówca poprawiłbym tylko materiał skóry, zwłaszcza na pasku. Pozwoliłem sobie pobrać model - solidna robota. :) Miałbyś coś przeciwko gdybym użył go do renderów w innym stylu robionych w KeyShocie i wrzucił na forum?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, model spokojnie możecie wykorzystywać w swoich projektach, po to go udostępniam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota, możesz zdradzić jak zrobiłeś tak fajnie pogięte jesienne liście?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękne rendery.

Ogromnie podobają mi się zbliżenia na pokrętła :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki bardzo!

 

Liście podzieliłem sobie na dwie grupy. Pierwszy plan i drugi plan. Wszystko wychodziło z plane na którym nałożyłem sobię teksturę, na to modyfikatory bend, twist i noise. Pierwszy plan to juz modelowanie ręczne. Na plane dokładałem linie w środku ( by zaznaczyć tą jakby oś liścia) i modelowałem wygięcia. Później za pomocą cut dokładałem linie tam gdzie liść się mocno zagina wedle uznania i na tę linię chamfer, żeby to zagięcie było łagodniejsze. Na to czasami turbosmooth i noise, a później usunąłem niepotrzebne poly po zagęszczeniu.

 

Tekstury to mieszanka moich zdjęć, textures.com i episcura.com.

 

mnMieUa.jpg

N5qbjyr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za dokładne wyjaśnienie, też będę musiał tak spróbować :)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy