Jump to content

Drone do " Ghost Recon WildLands "- Cinematic by Platige Image.


Recommended Posts

Mój wejściowy projekt dla Platige Image. Pracowałem przy nim jako freelancer a skończyłem jako członek zespołu modelerów. Wykonałem model i UV na 4 UDIM'ach i textury. Użyłem Autodesk Maya i Substance Paintera. Wykonałem go w około 2 tygodnie. Do projektu wykonałem jeszcze kilka innych rzeczy ale było to głownie kończenie po kimś. Zrobiłem jeszcze kilka blendshapów twarzy.

Rendery z Iray służyły mi do prezentacji modelu dla Supervisora.

 

Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/4qgR1

 

sebastian-lautsch-drona.jpg?1488188045

sebastian-lautsch-droneb.jpg?1488187958

 

I na YouTube Ubisoft z cinematiciem:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ksalCVLJYT8

 

sebastian-lautsch-textures01.jpg?1487610427

 

sebastian-lautsch-textures02.jpg?1487610147

 

sebastian-lautsch-textures03.jpg?1487610152

 

 

sebastian-lautsch-textures04.jpg?1487610154

 

 

sebastian-lautsch-dron-06.jpg?1487610142

 

sebastian-lautsch-dron-01.jpg?1487610135

 

sebastian-lautsch-dron-02.jpg?1487610137

 

sebastian-lautsch-dron-03.jpg?1487610140

 

sebastian-lautsch-dron-04.jpg?1487610143

 

sebastian-lautsch-dron-05.jpg?1487610146

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

Low poly dostalem sluzylo za syluete. Puusty w srodku bez wielu elementow. Jechalem z glowy i porpawialem wedle uwag supervisora. Jestem na stale w Pi już. Ja go zrobilem w kwietniu jako test i zlecenie zarazem. Nie zwrocilem uwage na podobienstwo do pana Baginsa. Projekt prowadzil ktos inny. Nazwiasem mowiac bardzo dobrze mi sie z nim pracowal blyskawiczny feedback.

Link to post
Share on other sites

Bardzo przyzwoity model, szkoda że w filmie go ledwo widać (oglądnęłam trzy razy aż go wypatrzyłam). Więc takie pytanie (o ile wolno ci odpowiedzieć), czy taki to zwyczaj że modele "testowe" nowych pracowników są pchane do scen jak najmniej widoczne? Czy początkowo była jakaś dłuższa sekwencja z tym dronem która potem została wycięta? Dziwi mnie, dwa tygodnie na taki szczegółowy model, który widać tak krótko i z takim motion blurem, że równie dobrze można by zastąpić przez low poly z najprostszą teksturą.

Link to post
Share on other sites

model na 4 UDIMach wydetalowany na maxa, 2 tygodniowa praca na pelnych obrotach, efekt: cos dronopodobnego wielkosci 300px przelatuje po ekranie..... nie rozumiem, @Ania zadala dobre pytanie, ciekaw jestem odpowiedzi....

 

co do modelu to solidna robota, graty!

Link to post
Share on other sites

Dla mnie to ogólnie dziwna akcja. taki prosty model jeszcze z gotową bazą był robiony 2 tygodnie.. (abstrakcja, przynajmniej dla mnie) a następnie tak jak inni powiedzieli pełny czas modelu na ekranie jest w pełni na ujęciach gdzie motion blure go łapie mocno.

 

rozumiem że jeżeli baza była już gotowa.. to było wiadome że model będzie cały czas rozmazany i będzie miał 300px. nie rozumiem trochę logistyki za tym stojącej.

 

Model ładny. tekstury średnie. jak na 2 tygodnie. Finalnie model zdecydowanie wystarczający do danego ujęcia i oddany na czas więc dobra robota :D

Edited by Maciek Jutrzenka
Link to post
Share on other sites
model na 4 UDIMach wydetalowany na maxa, 2 tygodniowa praca na pelnych obrotach

normalne. Zadane to dostarczenie okr poziomu i do czasu as budzet sie zgadza, lepiej miec niz nie miec, bo moze pozniej sie przydac albo koncepcja sie zmieni w rezyserce. Tego nie przewidzisz wiec zawsze idziesz pelna para, by czasem sie dowiedziec, ze nikomu nie bylo to potrzebne.

Link to post
Share on other sites

Z modelu low poly to zostala sylusta. Wnetrza i ramy kompletnie nie bylo Mozna powiedziwc ze modelowalem od zera. LP sluzylo jak ogranicznik byryly. Co do tego cz potrzeba czy nie potrzeba. Koncepcja potrafi sie zmienic. Low poly raczej pokazac nie moge ale wiecej niz 3k trojkatow to raczej tam nie bylo w sumie moge potems prawdzic. poza tym robilem go po nocach bo pracowalem gdzie indxiej wtedy. pozdrawiam. p. s. najbardziej balem sie wlasnie textur.

Link to post
Share on other sites

dziękuje. ja dodam ze bardzo dobrze pracowalo mi sie z Alexem a produkt poczatkowy ewoluowal. W przypadku produktow reklamowych czesto po wielu iteracjach produkt koncowy wygladal jak poczatkowy. naprawde przyjemna robota. No i udalo sie dostac do zespolu. pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy