Jump to content

Pojazd 3D: Audi S3 (NURBS)


Recommended Posts

witam wszystkich ...

 

jak obiecalem daje update ... wszystkie rowki zalamania itp skonczone (wymiotuje rowkami) :) renderki w rezdzialce 800x600 ;) bez materialow ...

 

PS. tak ... migacz w reflektorze wychodzi przez klosz (lol) (juz poprawione)

 

PS2. buda jako taka chyba skonczona ... teraz zaczne detale ... na koncu beda kola (chyba)

 

PS3. po rowkowaniu komp mi umiera ... (wnetrze przegralo na rozbiegach)

 

pozdrawiam i czekam na opinie i komentarze

Link to post
Share on other sites
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wszystko pieknie tylko mam jedno pytanie na pierwszym renderze przednie nadkole wyglada jakby za mocno odstawalo :/ niewiem moze mi sie zdaje a wy jak sadzicie?

Wedlug mnie dziwacznie towyglaa chyba za to zludzenie.

Gratulacje ze juz dobrneles do tego etapu :)

Link to post
Share on other sites

witam

wydaje mi się jak już ktoś wcześniej wspominał że tylnia część przedniego nadkola za bardzo odstaje, dodaj może jeszcze wgłębienie na rejestrację w przdnim zderzaku. Tak poza tym bardzo fajnie wygląda. mi tak nie wyszło choć długo nad nią siedziałem

PS Fajne felgi

Pozdr

Link to post
Share on other sites

sorki że tak się czepiam, jeszcze jak się przyjrzałem to mam wrażenie że coś nie tak jest z dolną częścią górnego grila, masz tam jakieś dziwne wygięcie. Dolne lampy mam wrażenie jakby świeciły na boki. W dolnym grilu w tej części obok lampki dolnej też powinna być chyba kratka. będę śledził dalsze poczynania twoje przy tym modelu bo to jedno z dwóch autek któro mi się udało wymodelować - ale niestety nie przypomina orginału,ale zdjęć to się naoglądałem.

Pozdr

Link to post
Share on other sites

witam wszystkich ... jak pisalem wczesniej nadkola celowo dosc mocno poszerzylem w stosunku do oryginalu ... nie mniej jednak pod wplywem waszych uwag sprobowalem je troche poprawic oto rezultat... powiedzcie czy lepiej ... jak cos to mam stare save'y tez :)

 

skonczylem tez kolo (bierznik nie bedzie modelowany ... komp umiera wiec pewnie zastapie to jakims bumpem)

 

Arthi : -swiatla w dolnym grilu swieca prosto ... to kwestia oswietlenia ze daje takie zludzenie (gdzies po drodze jest shade i siatka tego miejsca)

-kratka jest tam gdzie ma byc

-obramowka gornego grilla jest jeszcze krzywa ale bedzie poprawiona

 

chudy - wysune na koncu roboty (narazie wywalilem je ze sceny zeby moc obracac viewport :)

 

predator - poprawilem na tyle ile mi sie udalo (bez robienia tego od nowa) ; powiedz co o tym sadzisz ... lepiej czy gorzej ?

 

 

pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na opinie

Link to post
Share on other sites

1) rant jest kanciasty bo mesh jest ustawiony na (jagged&fast) (slaby) przed exportem do maxa zmienie to i juz bedzie gladko (taka to zaleta rhino)

 

2) tarcza to zwykly walec zfiletowany na krawedziach z nalozonym (wave) zeby nie byl taki prosty (tak sobie o ... nie bedzie tego potem - bedzie jakas mapka)

 

3) wkomponowane to to juz jest :) tylko ciekaw jak bedzie kolo w tym wygladalo :S

 

pozdro i dzieki za posty

Link to post
Share on other sites

kryhas ... :) to jest dopiero cos w rodzaju pogladowki w RHINO ... renderowane flamingo ... napewno w brazilu po exporcie do maxa bedzie to o wiele lepiej wygladalo :) narazie to tylko tak zeby bylo wszystko ladnie widac :)

 

jakby nie bylo dzieki za posta

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nieźle wygląda sobie, coś musisz zrobić między maską a szybą i ta listwa progowa coś jakby za cienka, ale to może zależeć od modelu. Oj i chyba dolna linia okien bocznych powinna być prosta. Ale i tak est coraz lepiej

Pozdr

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

witam wszystkich po krotkiej przerwie ... zeby nie bylo ze watek umarl smiercia naturalna ... to zamieszczam pierwsze proby exportu i renderu z HDRI w brazilu ... :)

 

ps. uwagi dotyczace lakieru ... swiatla i wogole tego co tu zalezy od brazila i jego ustawien a nie od samego modelu mile widziane.

 

ps2. uwagi dotyczace modelu tez ;) (lol)

 

ps3. nie linczuj loozak ... mam rylko RIO brazila :)

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

zdecydowanie powinieneś pobawić się oświetleniem, na początku polecam to robić na modelu bez lakieru (tylko biały standard), wstaw kilka omni w scenę (2-3) i bawiąc się ich położeniem i ustawieniami staraj się zrobić tak, żeby cienie dobrze się układały i żeby auto nabrało trochę głębi :) a najlepsze jest to, że z reguły do każdego ujęcia ustawienia te się zmieniają :P

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

witam :)

 

mecze brazilka i lakier :) mam nadzieje ze widac postepy ... przynajmniej juz wiem do czego sluzy render conrol pass :) ucze sie sam (bo lepiej zrozumie na przyszlosc) mile widziane komentarze ...

 

PS. czemu brazil dla rhino taki ubogi narazie "?" :)

PS. nie jest to jeszcze "to" o co mi chodzi ... ale ... powoli powoli ...

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy