Jump to content
zipper

Pojazd 3D: Audi S3 (NURBS)

Recommended Posts

skoro juz odkopano ten watek to moge wrzucic ostatnie proby wyrenderowania go ... tym razem proby z Vraya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby nie ta ziarnista maska, to by bylo bardzo fajnie, ogolnie mi sie tez model podoba:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i witam ponownie ... po odkopaniu tego watku na forum postanowilem do niego wrocic ... i ... od kilku dni probuje opanowac Vray'a ... idzie mi tak sobie o jak widac ...

 

no i tu przychodzi czas na was ... opinie i sugestie odnosnie materialu i samego renderu mile widziane ... nie patrzcie prosze na np nadkole odpadajace od reszty budy ... to sa bledy w eksporcie ktore wyeliminuje ... jak juz bede wiedzial ze warto walczyc z exportem jeszcze raz...

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedzcie mi co sadzicie o tym bo juz nie mam sily ... mi sie podoba ... ale ... czekam na wasze uwagi.

 

sorry za maly render

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze? mnie to bardziej przypomina ołów niż lakier :D zipper moze by tak kolor jakis? taki szary raczej chyba nie pasuje :) ale to tylko moje zdanie

 

powodzenia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ten lakier to wyglada tak jakby na tym samochodzie nie bylo jeszcze lakieru, swieci sie jak polerowana blacha

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ... wbrew temu co pewnie wiekszosc z was mysli nie poddalem sie jeszcze z ta audika ... i nie chodzi tu o model ... czy cos w tym stylu ... ale o jakies w miare przyzwoite wyrenderowanie tego !

 

mecze to juz od xxx czasu i od czasu do czasu mnie nachodzi zeby sprobowac innych ustawien ... po roznych dziwnych probach z lakierami ... materialami ... oswietleniem ... mapami HDRI ... i ogolna zabawa Vray'em ... dotarlem wreszcie do miejsca ktore doprowadzilo mnie lekko mowiac do zdenerwowania. ;] mianowicie ... po 10000001 probie ... postanowilem sobie wymodelowac na szybko cos na ksztalt maski samochodu ... tylko ze w poly ... ku mojemu zdziwieniu ... renderuje sie to ladnie bez najmniejszego problemu ... i tu prosba do ciebie Bzyku, Loozak i inni ktorzy maja jakies doswiadczenie w eksporcie Rhino --> Max ... i do ludzi takich jak Kome, Malefatal i inni ... ktorzy posiedli maxa i Vraya juz dawno temu... czy ktos mi moze powiedziec czemu ... --> oba modele sa w tej samej scenie ... (jak widac) ten sam material ... itp itd ... skad sie bierze taka kaszanka przy modelu audi (NURBS) a ladnie wszystko wychodzi na (POLY) ... nie mam juz sily ... pomocy please ;]

 

dla ciekawych ... model audi exportowany byl IGESami z dokladnocia do 0.001 mm

 

z gory dzieki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

poookaz siaatke poookaz siaatke :>

 

nie mam pojecia czemu tak sie mozadziac ale.. ale jakbys wyeksportowal meshem do 3ds? probowales? iges to nie jednyny format eksportu :> jak bnie wychodzi ten to prubuj innymi.. ja zawsze meszem i jakos problemow nie ma :>

 

zycze powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy