Jump to content

Pojazd 3D: Audi S3 (NURBS)


Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no i witam ponownie ... po odkopaniu tego watku na forum postanowilem do niego wrocic ... i ... od kilku dni probuje opanowac Vray'a ... idzie mi tak sobie o jak widac ...

 

no i tu przychodzi czas na was ... opinie i sugestie odnosnie materialu i samego renderu mile widziane ... nie patrzcie prosze na np nadkole odpadajace od reszty budy ... to sa bledy w eksporcie ktore wyeliminuje ... jak juz bede wiedzial ze warto walczyc z exportem jeszcze raz...

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ok ... wbrew temu co pewnie wiekszosc z was mysli nie poddalem sie jeszcze z ta audika ... i nie chodzi tu o model ... czy cos w tym stylu ... ale o jakies w miare przyzwoite wyrenderowanie tego !

 

mecze to juz od xxx czasu i od czasu do czasu mnie nachodzi zeby sprobowac innych ustawien ... po roznych dziwnych probach z lakierami ... materialami ... oswietleniem ... mapami HDRI ... i ogolna zabawa Vray'em ... dotarlem wreszcie do miejsca ktore doprowadzilo mnie lekko mowiac do zdenerwowania. ;] mianowicie ... po 10000001 probie ... postanowilem sobie wymodelowac na szybko cos na ksztalt maski samochodu ... tylko ze w poly ... ku mojemu zdziwieniu ... renderuje sie to ladnie bez najmniejszego problemu ... i tu prosba do ciebie Bzyku, Loozak i inni ktorzy maja jakies doswiadczenie w eksporcie Rhino --> Max ... i do ludzi takich jak Kome, Malefatal i inni ... ktorzy posiedli maxa i Vraya juz dawno temu... czy ktos mi moze powiedziec czemu ... --> oba modele sa w tej samej scenie ... (jak widac) ten sam material ... itp itd ... skad sie bierze taka kaszanka przy modelu audi (NURBS) a ladnie wszystko wychodzi na (POLY) ... nie mam juz sily ... pomocy please ;]

 

dla ciekawych ... model audi exportowany byl IGESami z dokladnocia do 0.001 mm

 

z gory dzieki i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

poookaz siaatke poookaz siaatke :>

 

nie mam pojecia czemu tak sie mozadziac ale.. ale jakbys wyeksportowal meshem do 3ds? probowales? iges to nie jednyny format eksportu :> jak bnie wychodzi ten to prubuj innymi.. ja zawsze meszem i jakos problemow nie ma :>

 

zycze powodzenia

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy