Zenjubo 40 Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot. Link to post Share on other sites
Ania 1,540 Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Trochę pstrokaty i chaotyczny, ale dobrze wymodelowany. Link to post Share on other sites
keajra 222 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Nie obraz sie ale to wyglada na model zrobiony przez kogos kto dobrze opanowal zbrusha hard surface i postanowil skonsumowac swoje umiejetnosci jak najszybciej, nawet nie bazujac na jakimkolwiek koncepcie. W tym modelu wyraznie brak pomyslu z tego powodu. Link to post Share on other sites
Graft 739 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Jeśli na poważnie interesuje cię design to zacznij od troszkę mniej skomplikowanych rzeczy, ale bardziej przemyślanych. Detale są oczywiście fajne, ale powinny być one raczej wisienką na torcie. Masz tu mały overpaint w którym wyjaśniam o co chodzi z prostszym, ale bardziej przemyślanym. Może nie jest to najlepszy design z mojej strony(zrobiony na szybko), ale chyba podstawowe "zasady" tutaj zademonstrowałem. Jeśli natomiast interesuje cię bardziej samo modelowanie to korzystaj z konceptów innych ludzi ;) przecież to normalna praktyka wśród modelarzy. Link to post Share on other sites
Zenjubo 40 Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Dziękuje za wszystkie opinie i oczywiście dla Grafta za design :) Link to post Share on other sites
idiwoofie 9 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Mi jako laikowi bardzo się podoba. Widać kawał dobrej roboty, a po wprowadzeniu sugestii Grafta będzie zapewne jeszcze lepiej. Link to post Share on other sites
RickDeckard 21 Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Ten przykład obrazuje doskonale że sama znajomość softu to nie wszystko, jednak chylę czoło, bo widać że masz dużo samozaparcia, to kwestia czasu kiedy będziesz robił wyczesane sculpty :) Link to post Share on other sites
gryzon 438 Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Mam takie samo zdanie jak poprzednicy. Dodam tylko że ten "black render" o wiele czytelniejszy od materiałowego. Zrobiłeś za duży kontrast zestawiając zbyt dużą liczbę bardzo refleksyjnych materiałów, jak lustro i matowych. W moim odczuciu refleksyjna mogła by być szyba i jakieś tam malutkie elementy metalowe. Reszta powinna być matowa, lub metal malowany, guma, plastik itd. Kolorystycznie też bardzo oszczędnie by nie było chaosu. W taki sposób byś uratował tą pracę. Pracuj nad designem tak jak radzą koledzy/koleżanki. Tak po za tym świetnie Ci idzie, trzymam kciuki. Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Skill w modelowaniu widać. Teraz tylko dograć, to co pisali Ci wcześniej o designie i będzie git. Detale są jak mana. Masz ograniczoną ich ilość na model. Warto nimi podkreślić selling pointy, a jak zostanie jeszcze coś z tej many to można wykorzystać do polishingu i upiększania. Link to post Share on other sites
Zenjubo 40 Posted March 30, 2017 Author Share Posted March 30, 2017 Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :) Link to post Share on other sites
Recommended Posts