Jump to content

[VRay/3dsmax] Jak wyrenderować całą scenę jako matte obj poza 1 warstwą ?


Dmk
 Share

Recommended Posts

Witam!

Jak w temacie mam problem.

Chcę wypluć w animacji same drzewa, ale jako że kamera się porusza to cała reszta obiektów musi być jako matte obj.

Da się w maxie/vrayu zrobić w ten sposób że cała scena jest mattem a renderuje tylko daną warstwę ?

 

Czy trzeba na około wszystkie obiekty zaznaczać i ustawiać w ich parametrach że są mattem ?

Przy stillu by nie było problemu, ale przy animacji nie mam pojęcia jak to zrobić.

 

Dzięki za szybkie odpowiedzi.

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisałem mowa o animacji a nie pojedynczym obrazku, przy render masce mi będzie nakładać kolejne klatki na siebie

 

 

edit: a okej, można czyscic poprzednie klatki faktycznie.

Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy