Jump to content
Sign in to follow this  
marekkonieczny

Render wody z Realflow- Alpha Channel

Recommended Posts

Cześć i czołem

 

Mam pytanie, mam zrobioną symulację wody. Przeniosłem ją do 3ds maxa, stworzyłem studio. Renderuje w Vray 3.4 I chcę wyrenderować na alpha channelu po to by potem wrzucić to do aftera i tam ostatecznie dać background. W materiale wody, w Basic parameters w Reflect i Refract zmieniłem Affect Channels na Color + Alpha i to załatwiło temat samego backgroundu. Prawidłowo ?

 

Kolejnym problem to że, woda nie jest tak wyrazista w Afterze jak w renderze w maxie...

Czy jest na to jakiś sposób ? Użyłem podstawowych Render elementów Alpha, Lighting, Global ilu, reflection, refraciont, specular, zdepth.

Czy o czymś zapomniałem ? A może ustawienia w Basic parameters są błędne ? Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy