Jump to content
Sign in to follow this  
NOOB

Dodawanie gotowych animacji do istniejącego rigu

Recommended Posts

Witam!

Poszukuje informacji jak powstaje taka animacja, ale tak bardziej w profesjonalnym podejściu. O co mi chodzi, praktycznie w każdym filmie czy grze, w filmach making off można widzieć że pierwsze animacje sa na takich prostych modelach, czesto nawet bez połączeń siatki w stawach.

 

Zakładam że kiedy animatorzy robią taka animacje, wtedy graficy dopiero robią albo kończą finalny model, bo oba działy działają tylko na tej bazowej wersji która została zatwierdzona. Takie podejście na pewno przyspiesza praca. Potem gotowy model na pewno trzeba podpiąć pod szkielet i zrobić "skin". Zakładam że odbywa sie to tez na osbnym pliku a postać jest w pozie litery T. i mam taki plik z modelem zrigowanym i skinowanym. I chce ten model podłożyć pod animacje która mam w innym pliku, powiedzmy jest tam już wszystko gotowe, tylko trzeba finalne modele.

 

Przykładowo unreal w markecie udostępnia same animacje które można dodać do każdej postaci która wykorzystuje unreal rig.

Ale co jeśli korzystam z morfera w maxie w celu mimiki twarzy lub czegoś innego

 

Jak to sie odbywa w przypadku ruchów ciała i mimiki twarzy.

Korzystam z 3d studio i blendera. Wiem że biped w maxie ma tam coś takiego jak wczytywanie, ale bardziej mnie interesują kości.

nie wzgardzę poradami do żadnego softu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy