Jump to content

Zbrush RETOPOLOGY


Recommended Posts

Witam mam problem iż nie wiem w jaki sposób mogę stworzyć model LOWPOLY nadający się do gry

z tego modelu stworzonego w Zbrushu.

Nie mam pojęcia czy technika retopology przy użyciu Zsphere się tu sprawdzi więc potrzebuje waszej pomocy. Dzięki z góry :)

tutaj zamieszczam zdjęcie:http://imgur.com/a/skM2k

Link to post
Share on other sites

To zależy w ile celujesz. Możesz sprawdzić. Mógłbyś te wgłębienia trochę wymodelować.

 

Możesz też zrobić to przy pomocy decimation mastera.

 

Teraz swój bazowy model zagęść parę razy żeby mieć siatkę podobną do modelu hi poly i użyj projekcji żeby były jednakowe.

 

następnie na najniższym poziemie subdiv zrób mapę UV, eksportuj i sprawdźjak to wygląda.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy