Jump to content

Scena 3D: Fatałaszki


Recommended Posts

Fajne.

 

Moje dawne przygody z vrayem i z proba symulowania materialu takiego mniej wiecej jak Twoj, konczyly sie zawsze porazka.

Mozesz napisac i/lub pokazac jak wyglada Twoj vray mat?

Z tego co czytalem kiedys to trzeba displacement zastosowac, no wlasnie ale nie mam pojecia.

 

Ten taki zamszowy material fajnie Ci wyszedl - wlasni taki kiedys chcialem uzyskac - bez powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za miłe komentarze!

 

keajra, po pierwsze cieszy mnie, że widać, że zamsz. Podstawą w robieniu tego typu materiałów jest dla mnie falloff w diffusie (jaśniejszy kolor na krawędziach), tutaj zawsze eksperymentuję z krzywą, po prostu robię pod ujęcie tak żeby ładnie wyglądało :) i drugi kluczowy składnik dla mnie to bump - dość drobny, ale z dużym natężeniem (tutaj 30), wtedy światło się ładnie rozprasza i jest ten efekt miękkości. A potem to już zostają detale według uznania, czyli drobne niedoskonałości, zagniecenia, itp. Przy tej rozdzielczości obyło się bez displacementu.

 

edit:

A i dla zmatowienia roughness duży był 0,8.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy